Gå til innhold

Hvor mange kalorier spiser du på kosedager?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kalorier ligger dere på på såkalte "kosedager" (feks. lørdager), når dere skeier ut med mer kaloririk mat?

Dette er et spørsmål til dem som (noenlunde) teller kaloriinnholdet. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg teller kalorier hver dag bortsett fra kosedagen. Er ikke det halve poenget med en kosedag? Spise hva man vil? :gjeiper:

Men tipper jeg ligger på 2500-3000.

Skrevet

Jeg teller kalorier hver dag bortsett fra kosedagen. Er ikke det halve poenget med en kosedag? Spise hva man vil? :gjeiper:

:popcorn::tommelsmil:

Teller ikke selv kalorier, så vet ikke hva jeg spiser til sammen, men fredager og lørdager koser jeg meg med en 200 grams sjokoplate med Freia melkesjokolade i tillegg til normal mat, kanskje litt bedre mat enn i hverdagen som god, litt senere og større frokost, lunsj på kafè osv..

Skrevet

Teller ikke kalorier.

Tillater meg salami og mye mer ost til frokost enn i ukedagene, samt kanskje taco eller noe butikk-pizza. Ofte en halv pose mNm, og noen øl eller et par glass vin.

Skrevet

Jeg spiser vel ca like mange kalorier hver dag uansett om det er kake, godteri, salat, pizza, kylling eller pannekaker. Spiser jeg noe kaloririkt til et måltid, spiser jeg noe med mindre kalorier til det neste. Og på såkaldte kosedager så står man jo ofte opp senere, og jeg for min del erstatter en vanlig kveldsmat med feks noen biter sjokolade og potetgull.... Kaloriinnholdet blir ca det samme, men det er jo ikke menæringsstoffer i det da om man ser på det sånn... menmen.. :gjeiper:

Skrevet

Jeg spiser vel ca like mange kalorier hver dag uansett om det er kake, godteri, salat, pizza, kylling eller pannekaker. Spiser jeg noe kaloririkt til et måltid, spiser jeg noe med mindre kalorier til det neste. Og på såkaldte kosedager så står man jo ofte opp senere, og jeg for min del erstatter en vanlig kveldsmat med feks noen biter sjokolade og potetgull.... Kaloriinnholdet blir ca det samme, men det er jo ikke menæringsstoffer i det da om man ser på det sånn... menmen.. :gjeiper:

En kalori er en kalori!! Så er det opp til en selv hvor en vil hente sin daglige dose fra :popcorn: Men så lenge en har slik en kontroll som du så er det jo bra!

Skrevet

Jeg har ikke faste kosedager, men uansett så teller jeg ikke kalorier.

Skrevet

Jeg har ikke faste kosedager, men uansett så teller jeg ikke kalorier.

Hver dag er en fest for deg :popcorn: Hehe.. Neida, vet du spiser bra!!

Om en er sjokoholiker som meg så må jeg nesten ha noen dager i uken der jeg kan tillate å kose meg skikkelig om jeg ikke ønsker å betale hele sommerferien for tannlegen min! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...