Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hva er de beste filmene du har sett der store deler av filmen foregår i en rettsal?
Meaty Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Åh, helt klart Runaway jury!! Fantastiske skuespillere; John Cusack, Gene Hackman, Dustin Hoffman. Utrolig bra historie, med en genial "twist" i handlingen, som gjør at man tenker "Ååå ja, så smart!" når filmen er ferdig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Jeg synes A Few Good Men er veldig bra
tineline Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg syns de fleste John Grisham-bøker blir veldig gode rettssalsfilmer, blant annet The Rainmaker, Runaway Jury, The Pelican Brief og A Time to Kill. Men favoritten er nok The Client (også Grisham). I tillegg likte jeg The Juror - som ligner en Grisham, men ikke er det.
Venetar Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Jeg elsker rettssak/advokatfilmer! -JFK (1991) -Witness for the Prosecution (1957) ) -12 Angry Men (1957) -A Few Good Men (1992) -A Time to Kill (1996) -Inherit the Wind (1960) -Erin Brockovich (2000) Sistnevnte er advokat greier og forberedelser til en rettssak. Siden du sikkert sliter like mye som meg med eldre filmer så trenger du ikke se Inherit the Wind. Men 12 Angry Men og Witness of the Prosecution er like gode den dag i dag så de må du sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå