Gå til innhold

Urettferdig

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har møtt ei nokså tiltrekkende dame. Kunne godt tenke meg å hatt henne, men jeg er litt i tvil også. Saken er den at jeg trur hu er temmelig erfaren, og det er ikke jeg. Jeg synes selvfølgelig ikke at det er noe moralsk galt i at damer har hatt mange partnere, men saken er at jeg er misunnelig på damer flest. De får uavhengig av utseendet bøttevis av tilbud hele tida, mens de fleste menn selv om de er tiltrekkende blir avspist med smuler. Det godtar jeg bare ikke. Bare for å ha sagt det så sikter jeg ikke over my league. Hvorfor skal det være så store forskjeller på kvinner og menn som befinner seg på omtrent samme nivå på attraktivitetsskalaen? Det er faen ikke rettferdig! Noen ganger tenker jeg at jeg aldri skal ha sex med noen dame før jeg vet at hun har omtrent like mange, eller få, partnere som meg selv. Men så tenker jeg at jeg dermed dømmer meg selv til livslangt sølibat. Mange vil sikkert kalle meg gjerrig og verre ting. Men er det flere som tenker slik, eller er jeg gal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg stemmer for gal

Gjest Gjest
Skrevet

Nei det er urettferdi, men du kan også jobbe for å lære deg å tiltrekke damer som er mye penere enn deg, også som kjæreste, og DET er svært vanskelig for kvinner.

På charismaarts.com kan du lære hvordan.

Les deg opp på litt sex tetknikk så føler du deg ikke så nervøs

Gjest Gjest
Skrevet

Nei det er urettferdi, men du kan også jobbe for å lære deg å tiltrekke damer som er mye penere enn deg, også som kjæreste, og DET er svært vanskelig for kvinner.

På charismaarts.com kan du lære hvordan.

Les deg opp på litt sex tetknikk så føler du deg ikke så nervøs

Skal kikke på det, takker!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror jeg stemmer for gal

Greit nok, men du synes altså ikke at denne forskjellen er urettferdig? Hvorfor ikke?

Skrevet

Greit nok, men du synes altså ikke at denne forskjellen er urettferdig? Hvorfor ikke?

Hva slags forskjell?

Du vil ikke ha sex med en dame fordi hun kanskje har mer partnere enn deg, samtidig så er du misunnelig på henne fordi hun har flere partnere og ønsker deg flere partnere selv. Jeg tror du er usikker, dobbelmoralsk, smålig eller koko. :scorpis:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Pul gjerne litt rundt for å få deg litt erfaring, dersom dette er viktig for deg.

Jeg anbefaler Essex-metoden da den fungerer best. Gi beng i utseendet til damene - ta bare for deg den aller første du møter innenfor døren på utestedene og gjør det helt klart hva du vil. Fortsett til du finner en som vil det samme, men forvent noen ørefiker på veien.

Gjenta suksessen et passende antall ganger inntil du har fått den erfaringen du synes er nødvendig og kom deg videre i livet.

Skrevet

De får uavhengig av utseendet bøttevis av tilbud hele tida, mens de fleste menn selv om de er tiltrekkende blir avspist med smuler. Det godtar jeg bare ikke.

Tror ikke det er så mye du får gjort med det gitt :filer: Syns uansett det er tåpelig å henge seg opp i hvor mange partnere andre har hatt. Særdeles usjarmerende med gutter (ikke menn) som syter over at de ikke "får" sex.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Livet er urettferdig, og sex er ingen rettighet...

De får uavhengig av utseendet bøttevis av tilbud hele tida, mens de fleste menn selv om de er tiltrekkende blir avspist med smuler

Hvis alle damer får seg så mye de orker, men de fleste menn knapt får noe -hvem er det alle damene får noe av? Er det 20 hyperaktive menn som går på rundgang? :vetikke:

Skrevet

De fleste menn blir avspist? Hvem er det alle disse jentene har sex med da? Man må være to for å ha sex, og alle disse jentene har ikke sex med hverandre...

Altså må det være gutter der ute som får sex også.

Gjest Idzi-bidzi
Skrevet

Livet er urettferdig, og sex er ingen rettighet...

Hvis alle damer får seg så mye de orker, men de fleste menn knapt får noe -hvem er det alle damene får noe av? Er det 20 hyperaktive menn som går på rundgang? :vetikke:

HAHAHA! Det tror jeg faktisk at det er!

Jenter liker ikke gutter som er desp, gutter som får seg noe ofte er ikke desp, gutter som ikke får seg no blir desp og der er den onde sirkelen!

Skrevet

De fleste menn blir avspist? Hvem er det alle disse jentene har sex med da? Man må være to for å ha sex, og alle disse jentene har ikke sex med hverandre...

Altså må det være gutter der ute som får sex også.

Det stemmer godt det. 20% av gutta står for 80% av sexen. Dvs at den 20% som har hatt 50 damer eller fler. Så har man TS som tilhører kategorien 80% som har langt færre partnere. 3-5 kanskje.

Og den dama han ender opp med har 100% sikkert hatt seg med en av disse 20% gutta tidligere :ler:

Det ironiske i dette er at 20% gutta puler rundt på alt og alle og får barn (med flere). Men de egner seg ikke alltid til faste forhold og når da alenemoren leter etter en "stødig/rolig/trygg mann" til sin "Lille familie" på 2 . Da er det oftest en av 80% gutta som overtar rundbrennerens gamle moro.

Det virker litt rart at statistikken sier at kvinner har hatt flere partnere en menn i snitt når det kreves 2. poenget er at de færreste ligger på snitt. Det er mange som har hatt seg lite, og få som høvler over alle. :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Det stemmer godt det. 20% av gutta står for 80% av sexen. Dvs at den 20% som har hatt 50 damer eller fler. Så har man TS som tilhører kategorien 80% som har langt færre partnere. 3-5 kanskje.

Og den dama han ender opp med har 100% sikkert hatt seg med en av disse 20% gutta tidligere :ler:

Det ironiske i dette er at 20% gutta puler rundt på alt og alle og får barn (med flere). Men de egner seg ikke alltid til faste forhold og når da alenemoren leter etter en "stødig/rolig/trygg mann" til sin "Lille familie" på 2 . Da er det oftest en av 80% gutta som overtar rundbrennerens gamle moro.

Det virker litt rart at statistikken sier at kvinner har hatt flere partnere en menn i snitt når det kreves 2. poenget er at de færreste ligger på snitt. Det er mange som har hatt seg lite, og få som høvler over alle. :lur:

Det overrasker meg stadig at kvinner ikke forstår dette. Vil de ikke forstå, eller er de bare korka? Man kan jo lure når man ser alle alenemødreprofilene på nett hvor det søkes etter stabile, trygge menn som er "rause" (alle vet jo hva dette betyr) og har "ordnet økonomi" (aka plenty dough). Her ligger det i kortene at damene - parasittene - trenger et nytt vertsdyr å suge blod av. Det ligger i kortene at den nye mannen skal overta rundbrennerens forpliktelser over sine egne barn. Parasittene selv later ikke til å innse hvor frekt dette er, tvert i mot vil du få høre hvor gjerrig og smålig du er dersom du ikke reservasjonsløst er innstilt på å gå inn i den tiltenkte forsørgerrollen. Men det verste er jo at de sakesløse ofrene biter på, i bytte mot litt sengeaktivitet nå og da. Jeg foreslår at ordet kvinne retusjeres bort fra ordboken og erstattes med snylter.

Skrevet

Det som er urettferdig, er ikke at kvinner får flere sextibud enn menn. Det som er urettferdig er at kvinner som har et like avslappet forhold til sex som menn blir nedvurdert av menn generelt og blir omtalt i krenkende ordelag.

Den urettferdigheten du sikter til, ville ikke ha eksistert om menn generelt hadde holdt seg for gode til å påføre kvinner skam fordi de følger sin egen seksuelle lyst - da hadde det ikke vært så mange jenter som sier nei kun av frykt for å få et kjipt stempel, og alle ville hatt et mer avslappet og positivt sexliv.

Gjest Gjest
Skrevet

Det som er urettferdig, er ikke at kvinner får flere sextibud enn menn. Det som er urettferdig er at kvinner som har et like avslappet forhold til sex som menn blir nedvurdert av menn generelt og blir omtalt i krenkende ordelag.

Den urettferdigheten du sikter til, ville ikke ha eksistert om menn generelt hadde holdt seg for gode til å påføre kvinner skam fordi de følger sin egen seksuelle lyst - da hadde det ikke vært så mange jenter som sier nei kun av frykt for å få et kjipt stempel, og alle ville hatt et mer avslappet og positivt sexliv.

Dette er bare tull. Det er sikkert nok noen få menn som ikke aksepterer at kvinner også har et sex-liv, men dette er antikverte holdninger på god vei ut, og det med rette. Og jo, det er blodig urettferdig at menn som utseendemessig ikke står noe tilbake for kvinner får langt færre sex-tilbud. Se bare på nettdatinga hvor 5er og 6er kvinner blir nedrent av tilbud, mens ganske attraktive menn (7er og 8er) i beste fall får en brøkdel av disse. Det henger faen ikke på greip! Problemet er at det skal så mye mer til for en mann å havne i senga med en kvinne enn vice versa. Han må hele tiden jobbe, streve, prestere, og tilby, tilby og atter tilby noe for dette, mens kvinner stort sett ikke trenger foreta seg noe som helst for å få dette til. Men kvinnene er jo såre fornøyd selvfølgelig med at menn hele tiden må strekke seg, så de er jo ikke interessert i å forandre status quo. Det er mannens svøpe at han tenker med kuken hele tiden. Hadde det ikke vært for den absurde sex-driven til menn hadde verden sett ganske annerledes ut. La oss håpe på gen-terapi eller forbedret hormon-behandling i fremtiden for å redusere menns sexlyst. På et blunk ville kvinners mange privilegier tørket bort.

Skrevet

Dette er bare tull. Det er sikkert nok noen få menn som ikke aksepterer at kvinner også har et sex-liv, men dette er antikverte holdninger på god vei ut

Det skulle jeg virkelig ønske du hadde rett i, men det har du dessverre ikke.

Jeg overhører ofte tenåringsgutter snakke om jenter, og det er ikke akkurat hyggelig å høre på, for å si det mildt. Mulig det stiller seg annerledes for mer voksne gutter/menn, men jeg føler meg ikke overbevist.

Skrevet

Det skulle jeg virkelig ønske du hadde rett i, men det har du dessverre ikke.

Jeg overhører ofte tenåringsgutter snakke om jenter, og det er ikke akkurat hyggelig å høre på, for å si det mildt. Mulig det stiller seg annerledes for mer voksne gutter/menn, men jeg føler meg ikke overbevist.

Akkurat det der kan vi sikkert diskutere til vi er blå, men det er interessant at du rett og slett hoppet bukk over alt det andre jeg sa. Begriper bare ikke hvorfor så mange kvinner ikke kan innrømme at de sitter mye bedre i det enn menn på sjekkemarkedet, og at denne forskjellen er totalt ufortjent og urettferdig.

Skrevet

Jenter shopper opp i utseende ved tilfeldig sex, gutter ser over sitt eget nivå når de ser etter noe langvarig. Det finnes ikke noe urettferdig med det.

Og det er ikke sikkert at du sitter på fasiten for hva jenter ser etter, så det er ikke sikkert at han du synest er fantastisk er det i andres øyne.

Hva er ditt forslag på løsningen på urettferdigheten da?

Skrevet

Både kvinner og menn er litt fanget i ukultur.

Det er sant at kvinner som er like attraktive som menn får flere tilbud enn sine likemenn, men det er også fordi, pga kulturen, det er lettere for kvinner å by på seg selv og vise sitt fulkomne potensiale.

Rockemusikere f.eks, kan få langt flere, entusiastiske og grovere tilbud enn de fleste kvinner, og mange kvinner har vansker, pga utseendet, med å få seg sex.- ikke glem den siden heller ;)

Men, det er surt når potensialet ikke sees.

Skrevet

Jenter shopper opp i utseende ved tilfeldig sex, gutter ser over sitt eget nivå når de ser etter noe langvarig. Det finnes ikke noe urettferdig med det.

Og det er ikke sikkert at du sitter på fasiten for hva jenter ser etter, så det er ikke sikkert at han du synest er fantastisk er det i andres øyne.

Hva er ditt forslag på løsningen på urettferdigheten da?

TS her. Jeg tror du tar feil i at gutter sikter seg inn på damer over sitt eget nivå om de er ute etter et langvarig forhold. Det riktige er nok at de finner ei omtrent like attraktiv som dem selv, altså må jentene gå ned et par hakk i forhold til dem de knuller i helgene. Og nettopp dét er det absurde; at gutter må holde seg på sitt nivå mens jenter kan sikte høyere.

Noen løsning på dette har jeg ikke, men siden dette er rene tilbud-etterspørsel mekanismer så ville det såklart vært en stor fordel om menn hadde roet sexdriven ned, og dét betydelig. Menn er på en måte sin egen verste fiende når de er så kåte som de er; de gjør det stadig vanskeligere både for seg selv og for andre når de driver verdien av en helt ordinær, plump vare til himmels på denne måten. Dette er i bunn og grunn moderne alkymi - hvordan lage gull av gråstein (fitta)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...