TittTitt Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Idag har jeg i tlf med en venninne av meg som er helt fra seg for hun oppdaget at kjæresten hennes satt naken på chatroulett og snakket med andre jenter, som også var nakne. Jeg har hørt om det der, en kompis av meg viste meg det og sa det bare var en morsom side der man finner masse space folk. Hva er greien med det? Det kan da ikke være normalt å sitte slik når du har kjæreste? Jeg hadde no ikke akseptert det vis min type gjorde slik. Jeg ble bare helt paff og klarte ikke si noe spessielt til henne, men i ettertid ser jeg jo at det ikke er noe man gjør. Jeg syntes ihvertfall det er feil å gjøre det når han er med hun, tror jeg hadde syntes det var ekkelt vis min kjæreste gjorde sånn. Eller tenker jeg helt feil?
Gjest Frustrert gutt Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Det var sånn jeg fant min interaktive nettsexelskerinne jamfør tråden min Digger chatroulette. Bedre runkeside finnes faktisk ikke :> Venninna di burde slutte tute og heller prøve finne seg en kjekkas og snakke med på den siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå