Sølvdugg Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Noen her inne som ser på det? Går hverdagene kl 18 på tv2 zebra.
Sølvdugg Skrevet 9. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. april 2010 Virkelig ingen som ser på det her inne???
Mischa Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jo jeg har sett på tidligere, men så begynte de å vise repriser av gamle sesonger så har ikke sett på en stund. Men virker som det er nye episoder igjen nå så da skal jeg følge med
Sølvdugg Skrevet 9. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2010 Ja, de som går nå har ikke jeg sett ihvertfall. Spennende å se episoder som jeg ikke vet hvordan ender ja
Mischa Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Fantastisk realityshow hvertfall Har vært noen meget spesielle personligheter med, husker spesielt godt et hysterisk par Colin & Christie, og kusinene Mirna og Charla
Gjest Nebula Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Står frem som Amazing Race fan... Digger det programmet, tror mannen er blitt litt småsprø av det. Og tror det er nye episoder nå ja, har iallefall ikke sett de før.
Sølvdugg Skrevet 12. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2010 Hurra Enda fler som ser på det Jeg har faktisk fått pappa hekta på det, så når jeg kommer på middag, så spiser vi kl 17, og ser på amazing kl 18..haha
Harlekin Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Jeg er Amazing Race-nerd I utgangspunktet liker jeg ikke realityprogrammer, men Amazing Race er bare kjempegøy. Dessverre vinner aldri de jeg liker best, med unntak av i den første sesongen. Hvor mange sesonger finnes det, egentlig?
Gjest Agurkolat Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Måtte berre sjå den episoden dei var i Noreg. Morosamt, men ikkje noko eg følger med på..
Gjest Nebula Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 De starter filming av sesong 17 til sommeren, i tillegg er det vel også noen andre land som kjører konseptet (sjekk Wikipedia). Det som gjør det artig er de ulike parsammensetningene + at det også fungerer som et reiseprogram... Gikk desverre glipp av Norgeetappen to ganger, men skal vel ikke se bort fra at det kommer en ny reprise.
Sølvdugg Skrevet 13. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2010 Jøss, 17 sesonger?? Imponerende asså!
Vindmølle Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Jeg følger også med på Amazing Race. Har det på serieopptak Synes det er veldig gøy jeg, og drømmer om å kunne være med på noe slikt. Jeg er heller normalt ikke glad i reality, men dette synes jeg er moro. Sjelden at paret jeg heier på vinner, men det har jo hendt. Og så mange merkelige par som er med. Ler meg skakk av og til. Mirna og "Shmirna" var jo helt på tur, og Jonathan og Victoria var jo tidenes med disfunksjonelle par. Innspurten til pit-stoppet i Berlin med dem var helt hysterisk.
ExMuslimAtheist Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 Jeg elsker det amazing race, hvis vi får det her I Norge skal jeg melde meg på, men må finne meg en god partner først :klø: jeg ser den siste sesongen på nett nå må jeg innrømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå