Gå til innhold

Amazing race

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som ser på det?

Går hverdagene kl 18 på tv2 zebra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen som ser på det her inne???

Skrevet

Jo jeg har sett på tidligere, men så begynte de å vise repriser av gamle sesonger så har ikke sett på en stund. Men virker som det er nye episoder igjen nå så da skal jeg følge med :)

Skrevet

Ja, de som går nå har ikke jeg sett ihvertfall. Spennende å se episoder som jeg ikke vet hvordan ender ja ;)

Skrevet

Fantastisk realityshow hvertfall :)

Har vært noen meget spesielle personligheter med, husker spesielt godt et hysterisk par Colin & Christie, og kusinene Mirna og Charla :fnise:

Gjest Nebula
Skrevet

Står frem som Amazing Race fan... Digger det programmet, tror mannen er blitt litt småsprø av det. Og tror det er nye episoder nå ja, har iallefall ikke sett de før. :)

Skrevet

Hurra :) Enda fler som ser på det :P

Jeg har faktisk fått pappa hekta på det, så når jeg kommer på middag, så spiser vi kl 17, og ser på amazing kl 18..haha

Skrevet

Jeg er Amazing Race-nerd :sjenert: I utgangspunktet liker jeg ikke realityprogrammer, men Amazing Race er bare kjempegøy. Dessverre vinner aldri de jeg liker best, med unntak av i den første sesongen. Hvor mange sesonger finnes det, egentlig?

Gjest Agurkolat
Skrevet

Måtte berre sjå den episoden dei var i Noreg. Morosamt, men ikkje noko eg følger med på..

Gjest Nebula
Skrevet

De starter filming av sesong 17 til sommeren, i tillegg er det vel også noen andre land som kjører konseptet (sjekk Wikipedia).

Det som gjør det artig er de ulike parsammensetningene + at det også fungerer som et reiseprogram... Gikk desverre glipp av Norgeetappen to ganger, men skal vel ikke se bort fra at det kommer en ny reprise.

Skrevet

Jøss, 17 sesonger?? Imponerende asså!

Skrevet

Jeg følger også med på Amazing Race. Har det på serieopptak ;)

Synes det er veldig gøy jeg, og drømmer om å kunne være med på noe slikt. Jeg er heller normalt ikke glad i reality, men dette synes jeg er moro. Sjelden at paret jeg heier på vinner, men det har jo hendt. Og så mange merkelige par som er med. Ler meg skakk av og til. Mirna og "Shmirna" var jo helt på tur, og Jonathan og Victoria var jo tidenes med disfunksjonelle par. Innspurten til pit-stoppet i Berlin med dem var helt hysterisk.

Skrevet

Jeg elsker det amazing race, hvis vi får det her I Norge skal jeg melde meg på, men må finne meg en god partner først :klø:

jeg ser den siste sesongen på nett nå må jeg innrømme.

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...