Gjest Frustrert gutt Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 PROLOG: I 07 gikk jeg til innkjøp av en fleshlight. Søk det opp for info om hva det er. I senere tid har det kommet ut et bunnlokk til fleshlighten som man kan koble til pc'en med USB port. Med dette kan man "knulle" damer på nettspill der denne funksjonen er aktivert. Veldig morro og digg. Så kom det jo også en interaktiv dildo man kan koble til USB port. Det morsomme her er at to personer kan linke opp på cam og "knulle" hverandre slik. Når mannen fører penisen inn i fleshlighten støter dildoen opp og inn i kvinnen på andre siden. Så.... .. Jeg setter inn en annonse på nett der jeg søker frisinnet jente/dame med interaktiv dildo for kos. Dama finner ut av dette, men istedet for å rive av meg ballene og sjkelle meg ut, venter hun og observerer meg for å se om jeg tar skrittet helt ut. Jeg finner til slutt ei ganske heit jente på 18 fra statene som jeg begynte å kose meg med over cam når dama jobbet kveldsvakter eller var ute. Såå.... .. FInner jo dama ut av dette. HUn sjekker logg, finner screenshotsene og opptakene mine av dette. Nå har hun klikka mongo, fortalt alt hun vet og er helt fra seg. Jeg mener.. Altså jeg VET dere kommer til å klikke men.. Både jeg og dama føler ikke at jeg var UTRO, men jeg SKJØNNER SELVFØLGELIG at dama klikka! Hun er bare dritsint for at jeg driver interaktiv knulling med andre damer..! :/ Joda, hva hadde jeg følt? Jeg hadde seff klikka i vinkel om hun hadde blitt pult av en kar på nettet men liksom... Jeg er jo ikke _FYSISK_ utro.. Jeg kliner og tafser ikke på en annen jente..! JEg har ikke følelser for henne..! Det er bare en runk! JEg og ei annen bare.. Tar oss en runk! Hva skal jeg gjøre? Geniale svar som, "forlat dama hun fortjener bedre" kan dere spare dere for. Jeg veit det liksom men... Hvordan kan jeg ro meg i land? Og i tillegg slippe å kaste fleshien min? Håper noen kan komme opp med noen tips :D Hilsen runkegutten!! :D
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jo i dag er man utro på nettet og. Vil det si at jeg har en jeg snakker snuskete med på nettet fra et annet land for eksempel mens jeg har mann er jeg UTRO!!!! dust..
Gjest Frustrert gutt Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jo i dag er man utro på nettet og. Vil det si at jeg har en jeg snakker snuskete med på nettet fra et annet land for eksempel mens jeg har mann er jeg UTRO!!!! dust.. Blah blah blah blah blah...... Prøver igjen: Hvordan kan jeg ro meg i land med fleshlighten og dama i behold?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Sannsynligheten for at du ror deg i land med fleshligten og dama i behold er omtrent lik 0. Du vil få valget...
Gjest Frustrert gutt Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Sannsynligheten for at du ror deg i land med fleshligten og dama i behold er omtrent lik 0. Du vil få valget... Skal holde deg oppdatert da! Don't be haters og sjalu nå! Vær litt hjelpsomme her daa..
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 hehe jeg synes heller ikke at du har vært fysisk utro...men skjønner jo at dama di blei sint. du får jo bare be henne om unnskyldning å si at det aldri skal gjenta seg? for å få deg til å føle deg bedre...hadde du vært min type så hadde ikke jeg dumpa deg pga det der. synes egentlig bare at det er ekkelt
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Synes mest av alt at det høres skikkelig nerdete ut.
Gjest jeanett Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 hahaha :D du er jo helt teit. du kan ikke få i både pose å sekk. Hadde du vært min kjæreste hadde jeg kasta deg ut! å nei, det har ikke noe med sjalusi å gjøre. p**er i rl jeg
El Capitan Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 he he, dette må være et av de mest usympatiske og minst ydmyke forsøkene på å få hjelp jeg har sett på lenge... Jeg tror det er best for din egen utvikling å kvitte deg med fleshlighten. Dette høres mest ut som en uvane, og nå har du jo fått en glimrende anledning til å slutte med den.
Anjah Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Haha, kinky! Først av alt; gi madamen din litt tid på å svelge dette. Jeg synes ikke at dette er utroskap, men grensene for hva som er utukt er jo som kjent forskjellig fra individ til individ. Hadde jeg vært din kjæreste, hadde jeg nok ikke synes at dette var ok. Jeg ville nok blitt litt sjalu; For at du brukte så mye "seksuell"-tid med et annet menneske. Men jeg hadde ikke gjort det slutt med deg. Blitt litt skuffet og følt meg tilsidesatt for et runk, liksom. Nå vet jo ikke jeg hva slags type kjæresten din er, men jeg gjetter på at dersom du insisterer på å fortsette "fleshingen" din, bør du gjøre det i smug fra nå av. Og for guds skyld IKKE ta flere opptak og screens!!! Samvittigheten din for blir det som stopper deg, tror jeg...
Fibula Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Lite sjanse for at du får både i pose og sekk her! Hvis du ikke legger deg langflat og kaster ut fleshlighten, kan du risikere å sitte igjen bare med sistnevnte. Virker som et dårlig valg spør du meg...
annemette Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 Herregud. For meg virker det ikke som du er lei deg eller angrer i det hele tatt. For meg virker det som du synes det er OK å kn***e damer over nett på denne måten. Det virker som alt har vært godt planlagt mtp at du aktivt søkte etter ei venninne du kunne ha deg med mens dama di er på jobb. For meg virker du som en 17 år gammel hormonell gutt som absolutt ikke er klar for ett forhold, og dama de burde ha kasta deg på dør for lenge siden. Sorry,men det er mitt syn på saken. Du får ikke noe sympati herfra hvertfall.
Bomullstrusa Skrevet 8. april 2010 #13 Skrevet 8. april 2010 Du sier jo selv at du hadde tilta hvis kjæresten din gjorde det samme mot deg, så da må du jo forstå at det ikke er greit!? Jeg ser på det som utroskap. Du burde respektere det kjæresten din tenker om dette, om du vil beholde henne.
Snipa Skrevet 8. april 2010 #14 Skrevet 8. april 2010 Synes mest av alt at det høres skikkelig nerdete ut. Jeg også! usb-kuk
cyanid Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 Først sier du at du knuller ei dame over internett, og etterpå sier du "Jammen jeg er jo ikke utro!" :klø: ... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2010 #16 Skrevet 8. april 2010 Blah blah blah blah blah...... Prøver igjen: Hvordan kan jeg ro meg i land med fleshlighten og dama i behold? Du sier jo selv at du ikke hadde godtatt dette, så da forstår du jo egentlig hvorfor hun klikker. Den eneste måten å forklare seg ut av det er å si at du ikke så på det som utroskap (ingen fysiske ting og ingen følelser som du forklarte her) men at når du tenker deg om så ville du ikke likt det selv. Så med nærmere ettertanke så skjønner du hennes reaksjon, og at det var dumt å gjøre. Beholde denne "leken" din kan vel være verre. Kanskje du må velge mellom den og dama? Men du kan jo prøve deg på at dette er blitt en fetisj for deg. Fortsatt uten følelser og annen kontakt med denne damen. Den eneste måten å få fortsette på, kan vel kanskje være å gjøre det sammen? At hun er med å ser på...he he...spørs jo hvor fresh hun er da, og om dette er noe hun kan tenne på. Men noen kan det helt sikkert...
FoxyFish Skrevet 8. april 2010 #17 Skrevet 8. april 2010 Vil du ta deg en runk så tar du deg en runk - du søker ikke opp damer med dildo kobla til fleshlighten din. Det er kanskje en grei start.
FoxyFish Skrevet 8. april 2010 #18 Skrevet 8. april 2010 Du sier jo selv at du ikke hadde godtatt dette, så da forstår du jo egentlig hvorfor hun klikker. Den eneste måten å forklare seg ut av det er å si at du ikke så på det som utroskap (ingen fysiske ting og ingen følelser som du forklarte her) men at når du tenker deg om så ville du ikke likt det selv. Så med nærmere ettertanke så skjønner du hennes reaksjon, og at det var dumt å gjøre. Beholde denne "leken" din kan vel være verre. Kanskje du må velge mellom den og dama? Men du kan jo prøve deg på at dette er blitt en fetisj for deg. Fortsatt uten følelser og annen kontakt med denne damen. Den eneste måten å få fortsette på, kan vel kanskje være å gjøre det sammen? At hun er med å ser på...he he...spørs jo hvor fresh hun er da, og om dette er noe hun kan tenne på. Men noen kan det helt sikkert... Hehe, ettersom dama "klikka mongo" så vil det kanskje ikke gjøre saken bedre å spørre om hun vil se på neste gang.
Gjest spurvemann Skrevet 8. april 2010 #19 Skrevet 8. april 2010 Jeg følger åpenbart dårlig med i ny teknologi, for jeg trodde at denne slags cybersex fremdeles var framtidsspekulasjoner og science fiction. Men nok om det. Det er ikke lurt av deg å drive på med dette. Uansett om du selv regner det som samarbeid om onani eller som sex med en annen person så er det åpenbart for alle, også deg selv, at dette oppleves som krenkende av din samboer. Bestem deg for hva, eller hvem, du vil prioritere, og gjør en anstendig jobb for å reparere forholdet og bygge tillit til samboeren din, dersom det er henne du vil satse på.
Anglofil Skrevet 8. april 2010 #20 Skrevet 8. april 2010 Skjønner godt at dama di ikke likte dette, for meg er dette helt klart utroskap. Ingen sympati fra meg dessverre, du har fint klart å ødelegge for deg selv. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå