Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et nytt solpudder. Ønsker meg matt type. Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Guerlain sitt. :)

Skrevet

Siden du spør etter et matt et, vil jeg på det varmeste anbefale Chocolate Solei fra Too Faced. Fin farge, naturlig på (ikke oransje eller noe), og lukter godt av sjokolade (slapp av, lukten går vekk et par minutter etter påføring). Du kan lese mer om det her:

http://www.toofaced.com/product_template.asp?dept_sub_id=21&dept_id=9&cat_id=89

Er ganske lys i huden. Vil denne fargen fungere da? Ser ganske mørk ut på bildet.

Gjest Heidie
Skrevet

Er ganske lys i huden. Vil denne fargen fungere da? Ser ganske mørk ut på bildet.

Too Faced Chocolate Soleil er kjempefint til lys hud :) Jeg bruker den og elsker den :)

Skrevet

Jeg er ekstremt lys, og det funker fint til meg. Bruker bare en myk stor kost, og bruker lite om gangen :)

Skrevet

Høres ut som et bra produkt. Hvor får jeg tak i dette solpudderet?

Skrevet

body shop sin er helt fantastisk og anbefales.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

body shop sin er helt fantastisk og anbefales.

Unnskyld at jeg spør, men jeg lurer på en ting. Du nevnte i en annen tråd at du jobber med hudpleie, og så anbefaler du body shop produkter??? Er ikke det ekstremt ulogisk?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men jeg lurer på en ting. Du nevnte i en annen tråd at du jobber med hudpleie, og så anbefaler du body shop produkter??? Er ikke det ekstremt ulogisk?

Eh, nei? Kan jeg spørre hvorfor?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sminke er ikke hudpleie.

Skrevet

-Too faced Chocolate Soleil

-Benefit Hoola ( passer til lys hud den også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...