Gå til innhold

Tenner ikke på mannen min..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 12 år og har to unger sammen. Han er verdens snilleste og vi samarbeier svært bra om hverdagen. Greia er at jeg ikke kunne hatt en bedre mann, bortsett fra at jeg ikke tenner på han og jeg føler aldri noe når han tar på meg. Jeg vrir meg heller bort. Jeg tenker stadig på å ha sex med andre menn,noe jeg aldri har hatt(traff hverandre tidlig)og vet at det kan være fare for at jeg tar den sjansen om den byr seg. Så hva gjør jeg? Bare overser mine fysiske behov og tenker på alt det positive eller skal jeg gjøre det slutt slik at barna våre blir skilsmissebarn med to hjem,en ødelagt mann og fare for at jeg aldri finner en mann jeg fungerer like godt med,MEN ha ha det bra seksuelt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han er snill og dette er takken! Fy fan.

Men bevares, du er jo kvinne og fortjener derfor kun det beste. Dine behov må gå foran alle andres bare fordi du er kvinne, er det ikke det du blir fortalt i Elle, Cosmo etc. etc.?

Skrevet

Nja, det er vel litt mere nyansert enn hva "Gjest" her påpeker.

Du skriver ikke hvor gamle dere er ( overgangsalder? ). Heller ei om den sex'en dere hadde tidligere var bra eller ikke. Vet du om han tenner på deg? Har dere prata om det? Kommunikasjon er særs viktig, og hvis ikke han aner noenting så blir det litt feil. Jeg kan forstå at en kanskje etter 12 års forhold ikke tenner like mye på partneren, men er det slik at ALL gnist er borte? Du må mer eller mindre ta et standpunkt til hva som er viktigst for deg akkurat nå: familien eller seksualiteten din. Velger du familien så må dere bare prøve å jobbe dere gjennom det og prøve å få gnisten tilbake ( hva var det med han som du ble forelsket i? Hva falt du for? Hvordan var sexlivet før? osv. ). Velger du seksualiteten så har du mulighet for å få en partner du tenner på, men det er ikke sikkert. Hva om du etter en stund ikke tenner på en ny partner?

Uansett, lykke til :)

Skrevet

Vi har vært sammen i 12 år og har to unger sammen. Han er verdens snilleste og vi samarbeier svært bra om hverdagen. Greia er at jeg ikke kunne hatt en bedre mann, bortsett fra at jeg ikke tenner på han og jeg føler aldri noe når han tar på meg. Jeg vrir meg heller bort. Jeg tenker stadig på å ha sex med andre menn,noe jeg aldri har hatt(traff hverandre tidlig)og vet at det kan være fare for at jeg tar den sjansen om den byr seg. Så hva gjør jeg? Bare overser mine fysiske behov og tenker på alt det positive eller skal jeg gjøre det slutt slik at barna våre blir skilsmissebarn med to hjem,en ødelagt mann og fare for at jeg aldri finner en mann jeg fungerer like godt med,MEN ha ha det bra seksuelt?

Har du snakket, jeg mener SNAKKET, med mannen din om dette? Hva gjør du for å tenne ham/deg selv?

Jeg tror det beste for deg er å leve ut behovet for å prøve andre sexuelt. Reis en tur på danskebåten eller ei uke i Paris eller noe. Men treffer du overalt. Regner med at du er så voksen at du forstår at dette er sex, ikke jakt på ny kjæreste. Du vil fort finne ut at alt ikke er gull som glitrer. Men kanskje du kan lære noe verdt å ta med hjem. Og viktigst av alt... Aldri et ord om dette til manne din!!!!

Skrevet

Jeg skjønner ikke, du har et så sterkt behov for sex at føler at du må bedra mannen din eller gå fra ham, du har ham der en mann du har valgt og som du er glad i som kjenner deg og som vil ha sex med deg men det vil du ikke.

Har du en god grunn som du har unnlatt å skrive på et anonymt forum?

Finnes det menn som tenker sånn? Finnes det menn som forstår dette?

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Ikke lett for TS.

Det kan jo umulig være noe trivelig å være i et forhold hvor man bare ser på hverandre som venner omtrent. Hun skriver at hun har ikke kjenner noen ting når han tar på henne, og hun fantaserer stadig om andre menn.

Hun har heller aldri hatt sex med en annen mann i sitt liv.

Men det jeg ville gjort er å gitt beskjed til mannen din og fortelle han hvordan du har det.

Du kan fortelle han om dette ønsket om å utforske en annen mann, fordi du aldri har hatt en annen mann. Kanskje dette er noe han tenner på eller ikke har så mye i mot?

Jeg tror at forholdet deres kan bli styrket etter noe som dette. Tror du finner ut at andre menn ikke var særlig spennende alikevell, så kommer gnisten for mannen din tilbake :)

Er du uheldig gjør han det slutt med deg.

(Sikkert mange skrivefeil)

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Ikke lett for TS.

Det kan jo umulig være noe trivelig å være i et forhold hvor man bare ser på hverandre som venner omtrent. Hun skriver at hun har ikke kjenner noen ting når han tar på henne, og hun fantaserer stadig om andre menn.

Hun har heller aldri hatt sex med en annen mann i sitt liv.

Men det jeg ville gjort er å gitt beskjed til mannen din og fortelle han hvordan du har det.

Du kan fortelle han om dette ønsket om å utforske en annen mann, fordi du aldri har hatt en annen mann. Kanskje dette er noe han tenner på eller ikke har så mye i mot?

Jeg tror at forholdet deres kan bli styrket etter noe som dette. Tror du finner ut at andre menn ikke var særlig spennende alikevell, så kommer gnisten for mannen din tilbake :)

Er du uheldig gjør han det slutt med deg.

(Sikkert mange skrivefeil)

Hvor stor sjanse tror du det egentlig er for at han godtar at han godtar et evt. sidesprang? Jeg kan ikke tenke meg annet enn at det er ytterst, ytterst få menn som ville godtatt dette. Og uheldig?? *Selvfølgelig* heter det, selvfølgelig gjør han det slutt med ts hvis dette skjer.

Skrevet

Til Ts.

Først vil jeg si at enkelte av de andre svarene her er svært lite nyanserte og jeg kan ikke tro at de svarene kommer fra voksne mennesker som har vært i lengre samliv. Det er så vanlig å føle og tenke slik som du gjør, så vanlig at nesten alle vil oppleve det en eller annen gang i løpet av livet. Så skam skal du ikke føle. Du har vært sammen med mannen din i 12 år og ikke hatt andre menn, jeg vil meddele at det er veldig vanlig at man da tenker på andre menn og skulle prøvd noe annet. Det er folk, som jeg selv, som tenker det samme selv om jeg har hatt flere før min nåværende. Sånn statistisk-Så har jeg større sjanse for å være utro enn det du har, men jeg har aldri vært utro noen gang-selv om jeg mange ganger har drømt om andre menn. Noen ganger blir livet så forutsigbart og kjedelig, og man blir så drita lei partneren sin, at når man ikke kan være utro-så skal da man i det minste få lov til å fantasere om andre. Selv om man også prater med partneren sin er det ikke sikkert det hjelper. Ikke noen grunn til å skille seg likevel-det er en begrensning på hvor fantastisk et samliv kan være-sånn er det bare. Nå er jeg ikke den store optimisten, men jeg vil ikke oppfordre til utroskap heller - Jeg bare synes det et utopisk å tro at et par skal klare å leve sammen et helt liv eller KUN ha sex med hverandre. Jeg tror på Gud og jeg tror på ekteskapet, men jeg synes vi er urealistiske. Vi har en gang gått i parkurs-Det var interessant og gøy- Jeg vil anbefale det! Man må hele tiden tenke nytt og tøye grensene sine. Har du en ok mann, tror jeg også han er mer fleksibel enn du tror og drømmer om mange av de samme tingene som du... Bare at hverdagen har en så hard vegg å komme gjennom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...