Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hva er dette tullet med at damer er jomfru før de har sex? Er sex virkelig så magisk? Og hvorfor er det ikke slik for gutter? De blir aldri sett på som at man åpner en dør som aldri kan lukkes etter at de har hatt sex. Og er det så stor forskjell om en dame bruker dildo eller penis? Hva om mannen bruker dildoen på henne, da er hun fortsatt jomfru, men stikker vi tryllestaven inn i dama da er hun plutselig ikke jomru mer og alt blrir så magisk? Greit å kanskje ha et navn på det, har man ikke hatt sex er man jomfru, men hvorfor gjøre så stort dummer ut abv det og hvorfor så magisk? Og hvorfor ikke likt for gutter? Og forresten, føler dere damer dere noe anderledes etter første sex?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Er ikke alle jombru inntil de har hatt sex første gang? Altså forstår ikke hva du mener...
Gjest Psiv Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Det å ha jomfruhinnen inntakt er vel ikke det samme som at man er jomfru vel.. Og omvendt, man kan ha mistet jomfruhinnen og fortsatt være jomfru. Sånn jeg ser det mister man jomfrudommen idet man har sex med en annen person (på den ene eller andre måten, inkl dildobruk, oralsex osv). Vet om enkelte kristne jenter som mener det er greit å ha analsex før ekteskap fordi de teknisk sett fortsatt er jomfruer; det er noe av det rareste jeg har hørt.. Klart, dette er jo bare min mening. Menmen, antar at det er litt mer spesielt med første gang for jenter fordi mange av oss involverer en del følelser i det. Og så vil jeg mene at det er litt annerledes for oss enn for dere, da vi faktisk blir penetrert - man lar en annen peron trenge inn den mest personlige delen av kroppen sin; det kan jo føles ganske så personlig og t.o.m invaderende. Om første gang er så fryktelig "magisk" kan vel diskuteres, men joda, man føler seg gjerne litt annerledes etterpå, men det gjør vel kanskje gutter også..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå