Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Noen som kan anbefale noen nettsider hvor de selger rimelig parfyme og andre skjønnhetsprodukter? Leter og finner mye, men er jo greit med noen anbefalinger :) Evt sider jeg bør styre langt unna..

Videoannonse
Annonse
Gjest Stavangermamma78
Skrevet

Jeg synes strawberrynet.com er en kjempefin side :) Er rimelig, og fri frakt. Men siden det er fra utlandet, så kan du jo nesten ikke handle over 200 uten å få en del de ekstrautgiftene når varer kommer til Norge. Men om du kjenner noen som bor i danmark e.l. kan du jo få bestillt til de og få dem til å sende videre :)

Noen norske rimelige sider vet jeg ikke om dessverre =/

Skrevet

Jeg synes strawberrynet.com er en kjempefin side :) Er rimelig, og fri frakt. Men siden det er fra utlandet, så kan du jo nesten ikke handle over 200 uten å få en del de ekstrautgiftene når varer kommer til Norge. Men om du kjenner noen som bor i danmark e.l. kan du jo få bestillt til de og få dem til å sende videre :)

Noen norske rimelige sider vet jeg ikke om dessverre =/

Strawberrynet betaler tilbake de utgiftene du måtte ha i forbindelse med toll/moms o.l, så lenge du sender et bilde av kvitteringen, så det trenger du ikke tenke på.

Ellers er Cheapsmells.com en side jeg har gode erfaringer med. Godt utvalg og gode priser :)

Gjest Stavangermamma78
Skrevet

Strawberrynet betaler tilbake de utgiftene du måtte ha i forbindelse med toll/moms o.l, så lenge du sender et bilde av kvitteringen, så det trenger du ikke tenke på.

WOW det hadde jeg ingen ide om. Takk for den :klemmer:

Skrevet

Finnes også en norsk side som heter: blivakker.no.

Har ikke kikket så mye der, men de har endel billig frisørshampo.

Gjest Stavangermamma78
Skrevet (endret)

På blivakker.no får du ting rimeligere enn i butikken og hos frisøren, men på hvertfall hårpleie og sminke tror jeg strawberrynet.com ligger på ca halve prisen av det produktene ligger på på blivakker.no. Men mye rimeligere sider enn blivakker tror jeg kanskje ikke du finner i Norge...

Endret av Stavangermamma78
Skrevet

Cheapsmells, strawberrynet, feelunique og fragrancenet f.eks.

Skrevet

Cheapsmells, strawberrynet, feelunique og fragrancenet f.eks.

Aldri hørt om cheapsmells og fragrancenet, hvordan er det med frakt da (dyrt, hvor lang tid tar det?)

Takk for svar!

Skrevet

Har ikke prøvd Fragrancenet, men på Cheapsmells koster det vel 2-5 pund i frakt, og pakkene tar mellom 2 og 3 uker å få i posten :)

Skrevet

Takker for gode tips, får sjekke litt rundt :)

Skrevet

Jeg har opplevd at http://www.shopping4net.com/no av og til har billigere parfyme enn de utenlandske (sikkert tilbud). Så det er verdt å sammenligne priser her også! Ikke dyr porto heller, og superrask levering!

http://www.fragrancex.com/ får du gratis porto med koden "FREE". De selger også parfymeprøver og "minier". Og vanlige størrelser, selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...