Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 dette gjelder en kollega, men siden det egentlig handler om kommunikasjon postet jeg det her... har som sagt en kollega, veldig oppegående, engasjert og dyktig. vi kommer nokså godt overens på et privat plan også, og vi har mye til felles faglig. i den perioden vi har jobbet samme har det vært ganske mange omveltninger av divers art på arbeidsplassen og privatlivet for begge to, så vi har jo snakket mye og lenge om dette begge to. dette enorme engasjementet hennes er jo først og fremst positivt, men det får også en negativ fremtoning når det kommer til konflikter. alt i alt så har hun en tendens til å henge seg opp i de samme tingene over tid ifht arbeidsplassen(disse tingene er ikke bagateller) - og "farer" litt opp rundt det. jeg er forsåvidt enig i alt hun sier, og ønsker ikke gi en tilbakemelding om at jeg ikke vil snakke om det, men jeg merker det gir meg en god del negative vibber hvis man kan si det sånn. jeg lar meg litt stresse av hennes energinivå når hun omtaler de tingene som er stressende, og spesielt når det ikke er noen løsning i nærmeste fremtid. typisk etter jeg har snakket med henne er at jeg føler meg litt små-nedtrykt og delvis bekymret over de tingene vi har snakket om. jeg er vanligvis ganske rolig på slikt, men over tid blir det som sagt ikke helt bra for meg. noen som har noen gode metoder for å få en avstand til slikt uten å nødvendigvis ta det opp med dem? vil heller gjerne lære meg å motstå den stressende følelsen istedetfor å be vedkommende droppe emnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå