Gå til innhold

katastrofetanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter litt med det?

Jeg er så redd for og bli eller være syk på selve dagen. Eller at brudgommen. Eller noen som spiller en viktig rolle.

Skulle ønske det fantes en pille som kunne fikse alt, absolutt alt, bare for den ene dagen :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg må smil elitt, skjønner at det betyr mye for det og alt det der, men det går sikkert bra, og du blir sikkert gift!

Jeg så et klipp på AFH der prsten svimte av under vielsen. TO GANGER...

Men de ble gift de også.

Skrevet

hehe, jeg må smil elitt, skjønner at det betyr mye for det og alt det der, men det går sikkert bra, og du blir sikkert gift!

Jeg så et klipp på AFH der prsten svimte av under vielsen. TO GANGER...

Men de ble gift de også.

Men hva vist man får spysyken feks? Hva gjør man da??

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Det finnes jo måter man kan prøve å unngå spysyke på, f. eks god håndhygiene, være nøye med mathygiene osv. Å stenge deg selv, brudgommen og andre viktige personer inne helt frem til bryllupet går jo ikke an. ;)

Så derfor; all din bekymring til tross kan du gjøre absolutt ingenting med alt som kan skje. Ingenting. Hver gang disse tankene dukker opp, så kan du si det til deg selv. Du skal bare flyte med, for fremtiden kan du ikke bestemme over uansett. Til slutt kan det hende at du tror på det, og du skjønner at katastrofetankene faktisk bare er det, tanker i ditt eget hode. De har ingen virkning på framtiden, annet enn det å plage deg selv. :)

Endret av Emera
Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg plages med migrene med ujevne mellomrom og av og til tenker jeg på at jeg håper jeg ikke får det på bryllupsdagen. Jeg har også en forferdelig ujevn menstruasjonssyklus og har ingen mulighet til å forutsi når den kommer og jeg håper jeg slipper å ha den den ene dagen i livet jeg har på en hvit kjole! :ler: Alt kommer nok til å gå bra, men "katastrofetankene" spretter opp av og til hos alle, tror jeg. Du kan jo for sikkerhets skyld ha en liten "krisepakke" i håndveska. Jeg har alltid tamponger, migrenetabletter og idoform med meg og det kommer jeg til å ha i håndveska på bryllupsdagen også :) Det der med idoform er forresten et bra stalltips hvis du er som meg og har litt "nervøsitetsmage". :sjenert:

Skrevet

Jeg for min del har hatt en del stressende drømmer i det siste!

F.eks at jeg står med dryppende vått hår 15 min før vielsen!! Har også drømt at jeg søler på kjolen, og prøver febrilsk å vaske vekk flekken mens den bare blir større og større og større!!!! he he he

Tar det veldig med ro egentlig, så skjønner ikke hvorfor jeg har sånne drømmer. Er sikkert litt stressa i underbevisstheten :sjenert:

Det eneste som kan ødelegge en sånn dag, er jo sykdom.. Da er det ikke så mye å få gjort. Ellers skal vi nok tåle hvis noe skjærer seg litt :)

Gjest Dorey
Skrevet

Det er viktig å ta bekymringene på forskudd, ellers kan det hende de ikke blir noe av! :opplyser:

Neida, fra spøk til revolver skal det sies at jeg også var meganærvøs for alt som kunne gå galt; ingen mat, regn, munnsår, mensen, sykdom, svineinfluensa, brann, orkan etc :lol:

Men det gikk veldig bra! Det eneste var at cateringbyrået hadde glemt smør, men det fikk vi ordet.

Lykke til, dette går kjempebra! :klem:

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har drømt at bryllupet var over, og alt var bra - helt til presten kom og sa at det ikke var gyldig likevel fordi vi hadde glemt papirene...

Bekymrer meg også for at jeg eller brudgommen skal bli syke, bekymrer meg for å ikke passe kjolen likevel, at frisøren glemmer meg, at strømmen går to timer før middagen og ikke kommer tilbake... Ja egentlig alt jeg kan komme på :roll:

Skrevet

Jeg er kronisk syk, og er veldig redd for akkurat det. Ble lagt inn akutt på sykehuset i påsken, drit syk, operert, hjemme akkurat nå. Tror det er mitt korteste sykehusopphold noen gang. Så får håpe jeg holder meg så frisk jeg kan være til etter bryllupet, men går med konstant feber og smerter, kan tåle det, bare ikke noe akutt kommer på toppen. Vi vet jo om dette, har bryllupsforsikring, men er jo tragisk å måtte avlyse en sååå viktig dag.

Ellers har jeg hatt flere drømmer som: naken i kirken, glemt bort frisørtime, kjolen for trang og kjente ikke igjen brudgommen når jeg kom til kirken :fnise: :gjeiper:

Skrevet

Jeg sliter med akkurat det samme. Tenk om maten ikke blir god; tørr crappy salat, null smak og krydder på maten osv he he...

Å så har vei leid partytelt som koster det 6 doble av et lokale, så tenke så kjedelig om været ikke blir bra! Men sånt må man jo bare ta høyde for rett og slett...For blir været bra så blir det utrolig bra også!

Men ja, det er skikkelig travelt å gå med slike tanker.

Skrevet

Huff! Jeg sliter med akkurat de samme "traumetankene" som dere....sukk.....

MEN det værste er:

jeg gruer meg noe helt sinnsykt til bryllupsreisen!!!!

(La meg forklare: broren min er "snill" og spanderer bryllupsreise på oss. Han spurte om det var greit. Han har grei økonomi så det kan være virkelig ALT mulig..... Det som er kipt er at han holder det hemmelig, for å beholde overraskelsen, hvor vi skal reise til... Jeg er en kontrollfreak uten sidestykke! Takket kun ja for å glede han jeg skal gifte meg med.... Så derfor VONDT-i-magen-grue-seg...... Vet jeg skal være takknemlig, men jeg gruer meg sånn...Aner ikke hvor jeg skal... Er redd for å bli sendt på lang flytur til et vamt land med giftige dyr....)

Skrevet (endret)

LimaLama: Tror du ikke broren din vil gi dere en bryllupsreise han vet dere kommer til å like? Han vil vel neppe ødelegge den turen for dere :)

Endret av Sunshine
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha, gjett om jeg kjenner meg igjen :sjenert:

Jeg drømte at folk kastet jordbær istedet for ris utenfor kirka, jeg drømte at jeg måtte sminke meg i en gymgarderobe full av skoleunger, jeg drømte at brudekjolen min var en veldig utfordrende mini-mini-kjole osv osv.

Når selve dagen kom var den helt perfekt :rødme:

Skrevet

LimaLama: Tror du ikke broren din vil gi dere en bryllupsreise han vet dere kommer til å like? Han vil vel neppe ødelegge den turen for dere :)

Sunshine: Treffer han ca. to ganger i året (han bor i utlandet)... Så han kjenner oss ikke så godt.... Sukk... Men ja: han er jo tross alt snill... ;-)

"Lenge leve katastorofetankene!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...