Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, bare se her!

http://www.kvinneguiden.no/artikler/trendy_toysetatoveringer-/75699

Vet ikke hvorfor dette småprovoserer meg, men kan være at det har en sammenheng med antall smertefulle timer og blod og smøring med helosan og hele pakka, og det at tatoveringer er en egen liten kultur.

Kanskje på samme måte som f.eks folk som har grodd seg dreads og gått med sparesveis i halvannet år rynker litt på nesa av dem som plutselig knyter tovet ull i håret og sier "Jeg har dreads!"

Nei! Merker avsmak i munnen av overskriften "Trendy tøysetatoveringer", og råder dere heller til å være ekte sjømenn og ta på ordentlig ;)

Forresten, veldig flotte tips! :klappe: Gå til et rent studio, forvent at bra resultat koster mer, og tilogmed info om at det gjør vondt, samt at det er fint!

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Nope, holder meg til the real deal.

Skrevet

Jeg synes det er flott for de som ikke ønsker permanente flekker på kroppen jeg. Selv skal jeg ta en ekte, og har ikke brukt fake tatovering siden jeg var 12 år så nei. Jeg skal ikke følge den "trenden".

Skrevet

Dette er bra! :tommelsmil:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tja, det minner meg om ungdomstiden.

Skrevet

minner meg faktisk om ferie med mamma og pappa som 13åring hvor jeg fikk tatoveringsarmbånd i plastkuleautomat når jeg tenker etter!

Men tilogmed da hørte jeg om at det var ikke lurt å bruke sånt for det ville pisse off dem som har ekte! :fnise:

Sur blir jeg jo egentlig ikke. ;)

Skrevet

Tja, jeg synes de tatoveringene som ble presentert på bildene i saken var rimelig latterlige.

Men for typiske barnetatoveringer, som et lekent innslag i festantrekket, høres kult ut, egentlig. Å ha en Hello Kitty-figur på puppen resten av livet kan jeg ikke tenke meg - men for en natt, absolutt ;)

Skrevet

Da lager jeg heller full sleeve av elias-tattisene jeg har spart opp :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ikke mer harry enn ekte tatoveringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...