Sasha Sasha Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 (endret) Dette er ei historie jeg har hørt av moren min som ei på jobben hennes har fortalt. Jeg fortalte den til ei venninne men hun hadde hørt den før. Da begynte jeg og lure på om den var oppdiktet. Men jeg synes den er veldig bra og det kan jo være at den er sann bare at den har vært poppulær og fortelle videre. Jeg lurer på om historien er oppdiktet derfor setter jeg pris på og få høre om dere har hørt den før? Og om dere tror dere denn er sann eller ikke? Historien fortelles sånn eller lignende. Det var ei venninne av ei på jobb som var i kantina hun kjøpte seg en sjokolade og kaffe satt seg ved et bord. Det var fult i kantina så det kom ei fremmed dame med en skolebolle og satte seg ved siden av henne. Plutselig hadde den fremede dama begynt og åpne vår venninnes sjokolade. Så tok den fremmede dama med skolebollen å knekte av en bit til seg selv og spiste den. Vår venninne ble veldig irritert og målløs for at den fremmede dama var så frekk og tok og åpnet og spiste av hennes sjokolade. Så vår venninne tok seg en enda større bit for å gjøre det klart at dette var hennes sjokolade. Den fremmede dama forsynte seg på nytt av sjokoladen likevel. Vår vennine ble skikkelig iriitert og tok enda en kjempe stor bit av sjokoladen sin og flyttet sjokoladen demonstrativt mot seg tenk og være så frekk. Da den fremmede dama forsynte seg på nytt og dermed tok siste rest av sjokoladen var det dråpen som fikk vår venninne av ei venninne til å bli skikkelig sur. Så sur at hun tenkte at når hun spiser av min sjokolade så skal jeg spise av hennes skolebolle så tok hun en kjempestor bit av skolebollen til den fremmede dama og gikk. Da hun skulle ta rulletrappa åpnet hun veska for å ta ut mobilen og der der lå sjokoladen hennes. Hun ble veldig flau tenk at hun hadde spist både av sjokoladen og skolebollen til den fremmede dama. Jeg synes uansett det er en litt morsom historie hva synes dere? Først trodde jeg den var sann fordi jeg så så bra for meg plassen i nærheten av der jeg bor der hendelsen skulle ha funnet sted. Men jeg vet ikke... En del store skrivefeil er rettet:) Endret 11. april 2010 av Ida Eirin
The Kitten Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg har aldri hoert den foer, men for en daarlig historie.
Vindmølle Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg har også hørt den før, så det er nok en vandrehistorie.
Gjest Spinell Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg har hørt den før, i flere versjoner. Noen forteller historien slik at det høres ut som de er involvert, mens andre forteller at de har sett dette. Synes den var artig første gangen jeg hørte den
Gjest Psiv Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Dette er en historie fra Haikerens Guide til Galaksen, og dreier seg om Arthur Dent, en fremmed mann og en pakke kjeks
Farrah Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Nææh! Og jeg som fikk høre denne av ei jeg kjenner som fortalte den som om det var hun det skjedde med.Litt annen versjon men dog,hun løy :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå