Gå til innhold

Erfaring med tattoo?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Har lenge hatt lyst å få en liten tattoo på nederste del av ryggen eller på rumpa :oops: Er litt allergisk men er det noen som vet om dett kan være farlig da? (fargestoff og sånn?).

Ellers har jeg jo hørt om at en tattoo i korsryggen kan være slik at man ikke kan få epidural/spinal bedøvelse under en evt fødsel. stemmer dette? Og er dette bar når tattoeringen er på selve ryggraden ??

! :)

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatovering akkurat der du beskriver og er allergisk mot både det ene og det andre :ler: Blant annet har jeg kontaktallergi overfor uekte metaller og limet i endel plaster, men jeg har ikke hatt noen probelmer med tatoveringa.

Det stemmer også at enkelte nekter å sette epidural/spinalbedøvelser på deg når du har toatovering der fordi deler av tatoveringsblekket kan bli med inn i kroppen til steder der de helst ikke skal være... :roll:

Suz 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn tatoering i korsryggen, har ikke merket noe til den, og jeg glemmer helt aat jeg har den der før noen bemerker det. Da jeg fikk barn, måtte jeg ha epidural så satte de den på meg fordi de mente at tatoeringen var såpass langt ned på ryggen at det ikke var noe problem å stikke over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...