Gå til innhold

Gidder du å henge med ex hvis du ikke er LITT interessert?

Anbefalte innlegg

Gjest bolla
Skrevet

Hei

gidder dere å møte ex`n deres som venner om dere ikke er litt interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Hvorfor skal jeg møte han dersom jeg ikke er interessert? Ser ikke poenget..

Skrevet

Man har jo gjerne vært nær venn med sin eks, så om ikke bruddet var opprivende ser jeg ingen grunn til å ikke kunne ønske å ha kontakt med hverandre, så fremt begge er klar på at man nå er venner og ikke mer.

Man kan jo fortsatt være glad i mennesket uten å ha kjærestefølelser for det.

Det høres dog ut som om du ikke er over din eks, og at du er litt "på tolker'n", så for dere ville det kanskje være best å holde dere borte fra hverandre en stund?

Det kan lett bli komplisert når den ene parten ikke lengre har romantiske følelser og ikke har noe problem med å være sammen med sin eks som en venn, mens den andre parten fortsatt er interessert i noe mer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe trøbbel med å omgås mine ekser kun som venner..

Gjest Rocky
Skrevet

Ja det har skjedd og vil sikkert skje igjen.

Alle mine x-er er fantastiske mennesker.

Skrevet

Om det er sex involvert kan jeg det, men ikke bare som venner uten andre tilstede. Det har jeg aldri hatt noen interesse av :)

Skrevet

Nei, jeg har alltid foretrukket clean breaks uansett, fordi det er det beste for meg. Med andre ord, når et kjæresteforhold tar slutt, så tar også vennskapet automatisk slutt for min del, all kontakt opphører.

Skrevet

JEg henger me min ex nå..lenge siden det ble slutt..men jeg har fremdeles følelser..vi har hatt sex i fylla,men når vi møtes edru er det ikke noe roting.Er redd for å ta opp hva han mener med å henge med meg,redd for å skremme han bort.

Han sier det vil bli kleint hvis jeg får meg ny kjæreste.Det er det eneste jg har fått ut av han.Og i fylla sa han at han ikke vet hva han vil..men i fylla kan man jo si så mye rart.Blir det stressfaktor om jeg tar opp noe med han?

Skrevet

Ja. Det går an å være venner, det trenger ikke handle om sex, selv om man er ekser.

Skrevet

Nope, jeg har ikke noe konatkt med eksene mine. Foretrekker å bryte kontakten helt etter brudd. Det har jo en grund at man er "ex".

Skrevet

Hei

gidder dere å møte ex`n deres som venner om dere ikke er litt interessert?

ja, noen av eksene mine møter jeg gjerne fordi de er mennesker jeg liker, nå som noe annet en kjæreste.

Noen ekser er ikke interessante som bare venner, og de møter jeg da ikke.

Jeg har ingen ekser jeg har lyst til å ligge med eller få tilbake som kjæreste, det er en grunn til at det ble slutt, uansett hvem av oss som gikk. At vi var supre en periode, endrer ikke det faktum at vi på ett tidspunkt slo oss til ro med at vi ikke var ment som kjærester.

Min siste eks møter jeg mer en gjerne igjen. Vi prates av og til, men ikke så ofte fordi han bor i ett annet land. Forholdet vårt ga oss begge utrolig mye, vi ble veldig glade i hverandre som mennesker og begge setter stor pris på det vi ga hverandre. Det var sårt for begge når det ble slutt, men vi har begge slått oss til ro med at det var helt rett at det ble slutt, for selv om vi ser mange gode sider i hverandre, er det andre ting som gjør at vi ikke passer som kjærester, vi ville aldri blitt gamle sammen, go da er det bedre å heller være venner eller bekjente som kan møtes og sette pris på hverandre som mennesker, ikke som kjærester. Det hadde vært totalt uinteressant å ha sex med ham, rett og slett fordi sex med en venn tror jeg ville vært meget merkelig og ikke spesiellt opphissende.

Gjest bolla
Skrevet

JEg henger me min ex nå..lenge siden det ble slutt..men jeg har fremdeles følelser..vi har hatt sex i fylla,men når vi møtes edru er det ikke noe roting.Er redd for å ta opp hva han mener med å henge med meg,redd for å skremme han bort.

Han sier det vil bli kleint hvis jeg får meg ny kjæreste.Det er det eneste jg har fått ut av han.Og i fylla sa han at han ikke vet hva han vil..men i fylla kan man jo si så mye rart.Blir det stressfaktor om jeg tar opp noe med han?

Det var jeg,trådstarter som skrev dette..lurer på hva dere tror om situasjoen?

trenger råd:)

Gjest buppibapp
Skrevet

Ja absolutt.

Hvorfor ikke? Hvis man har gjort det slutt pga man ikke fungerer sammen, men man trives som venner, eller noe lignende, sa hadde det bare vaert en bonus at vi kunne beholde vennskapet! :)

Jeg var bestevenn med ex-samboeren min i lange tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...