FastEnde Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hei, Kan noen anbefale bra undertøy, spesielt bh. som kan strammes godt og ikke utvider seg over tid. har brukt hm, triumph, lindex og change merket, men er ikke helt fornøyd med dem. de blir løse lissom. Blir veldig glad for konkrete tips:)
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Eg er fornøgd med Chantelle og Primadonna. Primadonna veit eg ikkje om er her i Norge, eg brukar å kjøpe det på Magasin i København.
Tonka Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg er veldig glad i undertøy fra LaSenza, særlig BH-ene. De er kjempebehagelige, ser fantastiske ut på og er veldig slitesterke. Men nå er jeg liten og tynn, så jeg kan ikke svare for hvordan de er for damer med litt større...fordeler...
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Er du helt sikker på at du bruker riktig størrelse? I undertøysbutikker anbefaler de at du kjøper en bh som festes på det innnerste hakket, og så brukes midterste/ytterste hakket etterhvert som bh'en utvider seg.
Perelandra Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Hva slags størrelse bruker du? Har du små eller store bryster? Selv er jeg veldig fornøyd med merket Freya som selges i undertøysbutikker.
Lykkelitenen Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Er du helt sikker på at du bruker riktig størrelse? I undertøysbutikker anbefaler de at du kjøper en bh som festes på det innnerste hakket, og så brukes midterste/ytterste hakket etterhvert som bh'en utvider seg. Motsatt Begynner på ytterste hakk og strammer inn etter hvert som den utvider seg
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Hva med og prøve Sloggi Basic bh. Enkel og billig. Ligner litt på en sports topp Kan kjøpes på nette. I fargen hvit eller grå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå