Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnefeltet sier, jeg skal ut å reise og trenger en deodorant jeg kan ha i håndbagasjen (plagsomme regler *grr*). Vet noen av dere om noe sted de har sånt?

Jeg har sett shampoo, balsam, tannkrem og alt annet, men ikke deodorant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett det på Vita, mener det var en type Niveadeodorant :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En helt vanlig deo inneholder da vel ikke over 100ml?

Skrevet

Hihi..den jeg har nå var rett over 1 dl, men jeg har faktisk ikke tenkt på å sjekke volumet på andre "vanlige" deodoranter. Kom til å tenke på at jeg måtte ha reisedeodorant i går kveld, og ble nok litt opphengt i å finne en i "reisestørrelse"...

Og takk til vesla86 også, skal sjekke litt flere vitabutikker i byen om jeg ikke finner en vanlig en :)

Skrevet

Kjøp deodorant som ikke er flytende (stick), så slipper du å tenke på det. :)

Skrevet

Er ikke alt sånt definert som flytende i reglene? Jeg leste et sted at leverpostei var flytende..så har antatt at det gjelder alt som kan "smøres" ut.

Hehe, pleier aldri å reise noe sted med bare håndbagasje, så har ikke hatt dette problemet før nå:)

Skrevet

Sjekk Handysize på byporten hvis du bor i oslo, de har det meste i smått. Ellers er det mulig du kan finne på vita eller hm. Vet jeg har sett ett eller annet sted hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...