LindaMarie Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hei, Spennende forum dette her, jeg er ny bruker og nå har jeg akkurat tatt to graviditetdtester. Clear blue vanlig var svak positiv og på clear blue digital sto det ikke gravid. hva skjer? Noen som har prøvd ut disse og har erfaringer? Blir gal av å ikke vite.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Tror den eneste forskjellen skal være at den digitale har digital avlesning. Det sa hverfall hun jeg snakket med på apoteket for en stund siden. Ville tatt en test til hvis jeg var deg, for å være sikker
Gjest Iril Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 På forumet til fertilityfriend florerer det av historier om kvinner som har fått positiv test på de ikke-digitale fra Clearblue men som likevel ikke er gravide. Mange av dem legger ut bilder også, så de snakker sant. Gå tilbake på apoteket og kjøp en av et annet merke, test igjen i morgen tidlig.
Gjest Blå Fisk Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Den digitale trenger dobbelt så mye hcg i urinen for å slå ut. Den vanlige reagerer på 25, mens den digitale må ha 50. Dersom den vanlige ble svakt positiv i dag, vil jeg regne med at den digitale blir positiv innen to dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå