Gjest gjest Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Oppdaget at min kjære har en dildo, eller hva jeg skal kalle det. Ikke formet som en penis, slik en vanlig dildo er. Men det er visst noe de skal ha bak da.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Synes nok det er litt avtennende når jeg ser det for meg. Hvordan hadde dere reagert?
Gjest Marlo Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Hadde ikke reagert noe særlig egentlig. Kvinner har jo leketøy, så hvorfor ikke menn?
SMann Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg skjønner ikke helt problemet?? Liker du ikke synet får han heller gjøre det alene? Dette er vel ikke akkurat utroskap. Jeg ville aldri reagert på om min partner hadde hatt en dildo...selv om den var formet som en penis. Dere burde heller fokusere på å ha et åpent forhold hvor dere kan prate sammen om slikt uten skam...og hvor det er plass for begge parters lyster. Dette burde ikke akkurat være noe som går ut over deg...
Hinata Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Syns det er sexy at han har leketøy jeg, og da spesielt ting som skal bak Ei som er litt glad i rumper her
Gjest MikeWaters Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 (endret) Oppdaget at min kjære har en dildo, eller hva jeg skal kalle det. Ikke formet som en penis, slik en vanlig dildo er. Men det er visst noe de skal ha bak da.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Synes nok det er litt avtennende når jeg ser det for meg. Hvordan hadde dere reagert? Hiv ham ut, han er homo, eller transe, eller begge deler. Finn deg en skikkelig mann som ikke ser det kjedsommelige blikket i øyenene dine når han ruller seg over deg og jokker sine månedlige 12 jokk Endret 8. april 2010 av MikeWaters
Stillest vann Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 (endret) Er det en Aneros? (Søk på nettet for å se) I så fall, spør ham om han vil bruke den mens dere har sex, han får kraftigere orgasmer med den. Endret 8. april 2010 av Stillest vann
Gjest mann30 Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Kan høres ut som en prostatastimulator siden det ikke ligner på en penis. Det er ofte en litt pussig form på de, smal ved roten også blir de litt større til lenger ut man kommer også ender det i en liten kul. Er ofte noen armer på de også slik at de ser ut som en T. Forøverig er slike leketøy helsebringende siden man får tømt prostata helt for væske når man får utløsning. Utenom dette kan det gjøre en mann multiorgasmisk. Er ikke noe å rynke på nesa over, TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå