Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare legge inn et innlegg om at jeg er så fornøyd med denne. Jeg har et vanskelig hår, mye fall, brusete og blir fort slitt i tuppene. Lett etter gode shampoer, balsamer og kurer VEEEEEELDIG lenge, men finner ingeting som passer håret mitt. Prøvd alt for krøller og brusete hår, alle slags merker og mye eksprimentering med blanding av merker.(shampo fra et, balsam fra et annet ol.)

I fjor sommer kjøpte jeg de grønne flaskene fra Kerastase, som skal være pleiende og anbefalte for min type hår. Kjøpte shampo, balsam og varmebeskyttende krem. Syns det gjorde en viss forskjell, men ikke så mye som jeg håpet på med tanke på pris. Så introduserte ei venninne av meg denne kuren fra Aussie. Og sammen med den grønne serien fra Kerastase er dette vidunderlig for håret mitt :) kan faktisk droppe rette tangen, for håret finnes ikke brusete. Behøver heller ikke klippe det på langt nær så ofte som før. Blir heller ikke tynget eller flatt. Så ville bare dele dette tipset, siden jeg vet det er mange fler som meg med samme hårproblemer :)

Ha en fin dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare spørre hvilken 3 minute miracle du har brukt? For alle kurene deres heter jo det, bare i forskjellige serier (reconstructor, frizz-ease osv), hehe.

Skrevet

Jeg bruker reconstructor :)

Jeg brukte denne 1-2 ganger i uken en periode..og var fantastisk i begynnelsen..men etter bare 8 uker ble håret mitt veldig tørrt...merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...