Blowers daughter Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Vi skal på ferie med noen vennepar i sommer og skal leie 2 leiebiler. Vi har et barn på 1 år, de andre er uten barn. Hvordan synes dere kostnadene bør fordeles? Jeg tenker at leiekostnadene deles på antall personer inkl babyen, da han må regnes som fullvoksen hva plass angår. Men bensinpenger tenkte jeg å foreslå å bare fordele på de voksne. Er jeg urimelig da? Ønsker ikke å snylte på vennene våre, så vil høre hva dere tenker før jeg foreslår noe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Er jo bare å betale for hver deres bil da, ser ikke helt problemet?
Gjest Marlo Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ja, jeg ser ikke helt problemet her heller Dere er to par som skal leie to biler - da betaler vel dere for hver deres bil.
Serenity88 Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Hun skriver noen vennepar, ikke et annet vennepar, så jeg antar de er flere Synes det høres greit ut jeg, dere deler leiekostnadene på antall personer, men bensinen på antall par
Blowers daughter Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 Det er flere (3) vennepar det er snakk om ja, det kom kansje ikke godt nok fram.
cogito Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Eg har vore i ein liknande situasjon for eitt par år sidan, då var det 7 vaksne og 1 baby fordelt på to bilar. Slik eg hugsar det då vart leiekostnadene og bensin fordelt på dei 7 vaksne. Også betalte paret med babyen for leige av barnesetet utanom.
Frøken Mitzi Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 De måtte jo uansett leigt to bilar, om ungen var med eller ei. Syns dealen din var god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå