Gjest smoothie22 Skrevet 8. april 2010 #1 Del Skrevet 8. april 2010 heisann jeg har gått på relpax i noen år nå, mot migrenen min. de siste ukene har jeg hatt problemer med ryggen, som har forplantet seg i hodet. derfor har det blitt mer tabletter enn jeg pleier og ta. nå har jeg tilløp til migrene hver eneste dag, er lyssky, svimmel å utrolig trøtt. i tillegg har jeg vært varm på ene siden av nakken, og kvalm.. kjenner pulsen min vil rive i hodet hele tiden. disse tingene opplever jeg alltid etter inntak av relpax. men det går alltid over, utenom nå, nå har jeg bivirkninger hver dag - uten at jeg har tatt tablett! hva bør jeg gjøre her? slutte helt på relpax? er sykemeldt til onsdag, og får migrene i dette øyeblikk. bare en uke siden sist, før hadde jeg det aldri så ofte. hadde mye hodepine, men ikke denne utrolig sterke versjonen av migrenen. takker for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 8. april 2010 #2 Del Skrevet 8. april 2010 Kan være mye "rart" som gir symptomer.Kom deg til din nevrolog/migrene lege for utredning. Nakken /skiver,nerver i klem osv osv kan gi veldig sterk hodepine OG migrene,så få dette sjekket ut Har både migrene ,hortons hodepine/clusterhodepine og nakkeslengsskade.Hodepinen/migrenen jeg får av nakken er veldig sterk men forskjellig fra selve migrenen. Nakkehodepinen skiller seg ut på en måte,vansklig å forklare så jeg vet forskjell fra migrene til nakkehodepinen. Synes du burde sjekke ut det jeg nevnte over,kan være medikament utløst hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelperen Skrevet 9. april 2010 #3 Del Skrevet 9. april 2010 heisann jeg har gått på relpax i noen år nå, mot migrenen min. de siste ukene har jeg hatt problemer med ryggen, som har forplantet seg i hodet. derfor har det blitt mer tabletter enn jeg pleier og ta. nå har jeg tilløp til migrene hver eneste dag, er lyssky, svimmel å utrolig trøtt. i tillegg har jeg vært varm på ene siden av nakken, og kvalm.. kjenner pulsen min vil rive i hodet hele tiden. disse tingene opplever jeg alltid etter inntak av relpax. men det går alltid over, utenom nå, nå har jeg bivirkninger hver dag - uten at jeg har tatt tablett! hva bør jeg gjøre her? slutte helt på relpax? er sykemeldt til onsdag, og får migrene i dette øyeblikk. bare en uke siden sist, før hadde jeg det aldri så ofte. hadde mye hodepine, men ikke denne utrolig sterke versjonen av migrenen. takker for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå