Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hvordan gikk det med hun Jane i Luksusfellen i går? Så fram til hun fikk vite at hun kanskje måtte leie leilighet på 17 kvadratmeter, men så fikk jeg en telefon, og så ikke resten av programmet. Klarte hun å beholde leiligheten?
Gjest Marlo Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Fikk ikke med meg alt, siden jeg drev med andre ting. Men etter hva jeg fikk med meg så fikk hun beholde leiligheten
Hinata Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Hun fikk beholde leiligheten og fikk vel gjort om alle lånene sine til 10 års nedbetalingstid og 5% rente, i stedet for 2-5år og 25-30% Tror det går an å se episoden på tv3.no hvis du ønsker det
¤flicka¤ Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Hun fikk beholde leiligheten fordi det ikke ville bli noe billigere for henne å bo et annet sted.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Hun fikk beholde leiligheten og fikk vel gjort om alle lånene sine til 10 års nedbetalingstid og 5% rente, i stedet for 2-5år og 25-30% Tror det går an å se episoden på tv3.no hvis du ønsker det TV3 har dessverre ikke lagt ut denne sesongen på webTV ennå.
Hinata Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Jeg fant den jeg tv3.no -> webtv -> Luksusfellen i menyen til høyre -> program -> Episode 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå