Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #1 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som har tips til et skjørt jeg kan bruke i vår og sommer? (spesielt 17.mai) Har alltid hatt lyst til å anskaffe meg et lekkert skjørt, det ser så utrolig stilig ut at jeg har lyst til å skaffe meg ett. Hvilken farge, type, lengde og form tror dere vil passe meg? Er 182 cm og ganske slank. Geir 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #2 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg synes ikke skjørt kler menn, men kilt er rålekker om det bæres riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 8. april 2010 #3 Del Skrevet 8. april 2010 Ja, kilt er tøft! Skjørt på menn er imidlertid ikke helt min stil. Det er uansett du selv som kjører løpet, og det synes jeg du skal gjøre hvis du først liker det. Husker for noen år siden så fantes det noen "worker" skjørt eller "army" skjørt som var ganske tøffe. Gjerne i et glatt stoff med lommer og stramming i skjørtekanten. Rakk vel omtrent ned til ankelene. Husker at en del gutter gikk i slike med litt tighte t-skjorter til. Så slettes ikke så verst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå