Gå til innhold

Primer/base til under foundation. Hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har noen her anbefaling om hvilken primer/base som er god til under foundation?

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg bruker Gosh sin, er veldig fornøyd med den under flytende founation.

Har ikke brukt den under mineralfounadtion da jeg ikke føler jeg behøver det :)

Link

Skrevet (endret)

Jeg liker best Smashbox photofinish primeren. Den får du kjøpt billig på nettet også. Jeg vet de selger den på Brigettes Boutique i hvertfall. :)

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :-)

jeg fant ikke den inne på linken din lillelilje. heter den smashbox photofinish primer?

er den naturlig? takk for tips silvermist. har testet gosh sin men fikk masse kviser. :-/

Gjest Silvermist
Skrevet

Uffda, nei kviser vil vi ikke ha :)

Legger ved direkte link til Smashbox Photo Finish Foundation Primer som lillelilje nevnte. Link

Skrevet

Silvermist; Har du selv handlet fra denne siden? ..er litt skeptisk til å handle ting på nett, i forhold til om varene er ok/kommer fram etc. Og hvordan er det med leveringstid/porto? :)

Skrevet

Jeg liker best Smashbox photofinish primeren. Den får du kjøpt billig på nettet også. Jeg vet de selger den på Brigettes Boutique i hvertfall. :)

Eller her! eleven.se :)

De har den også i travel size, så da kan du jo prøve den og slippe å betale så mye og ha masse primer, om den ikke passer for deg :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som ike liker smashbox sin photofinish primer..

Skrevet

Jeg har tenkt å skaffe meg Smashbox sin primer en stund nå... Hva er deres erfaringer? Og hvordan er denne primeren dersom man har tendenser til problemhud?

Ikke meningen å kuppe tråden din TS :)

Skrevet

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Jeg bestilte Smashbox sin primer over Ebay, men er redd den er fake. Hvordan er kvaliteten på selve beholderen din? Er den tung.. etc? For min føles helt annerledes og er bare i plast. Kjøpte artificial light fra en annen seller på ebay og den virker mye mer solid.

Gjest Silvermist
Skrevet

Silvermist; Har du selv handlet fra denne siden? ..er litt skeptisk til å handle ting på nett, i forhold til om varene er ok/kommer fram etc. Og hvordan er det med leveringstid/porto? :)

Jeg har ikke bestilt fra akkurat den siden, men jeg vet det er mange andre som bestiller derfra.

Jeg har bestilt varer fra strawberrynet.com og feelunique.com, og det har vært helt problemfritt.

På strawberrynet har de en variant av Smashbox-primeren, denne, men det var ikke så utrolig billig synes jeg... Det positive er at den prisen er inkl. frakt, men siden den koster over 200,- der må du kanskje betale toll på den.

Strawberrynet skal visst refundere toll/moms, men de er ikke pliktig til å gjøre det, så du kan jo være uheldig og ikke få det refundert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som ike liker smashbox sin photofinish primer..

Hvorfor likte du den ikke?

Skrevet

Jeg bestilte Smashbox sin primer over Ebay, men er redd den er fake. Hvordan er kvaliteten på selve beholderen din? Er den tung.. etc? For min føles helt annerledes og er bare i plast.

Nei, den er kjempe lett og er i plast. :)

Jeg liker heller ikke Smashbox sin primer, jeg likte bedre Bodyography Veil Foundation Primer (som man får kjøpt på feelunique.com). Men nå har jeg normal hud, og jeg hørte at den fra Bodyography passer bedre til de med normal/fett hud, og den fra smashbox passer bedre til de med tørr hud. Dette stemte ihvertfall for meg :)

Skrevet

Nei, den er kjempe lett og er i plast. :)

Jeg liker heller ikke Smashbox sin primer, jeg likte bedre Bodyography Veil Foundation Primer (som man får kjøpt på feelunique.com). Men nå har jeg normal hud, og jeg hørte at den fra Bodyography passer bedre til de med normal/fett hud, og den fra smashbox passer bedre til de med tørr hud. Dette stemte ihvertfall for meg :)

Tusen takk :) Bra å vite at den er ekte ! Jeg har light-versjonen og den fungerer veldig bra til meg hittil ihvertfall, og jeg har normal/fet hud :)

Skrevet

Jeg liker Benefit - That gal, får ingen kviser av denne :)

Skrevet

Hva med ID Bare Minerals "Prime Time"? Har noen prøvd denne? FeelUnique.com selger den til under 200 kr, så jeg går og lurer på om jeg skal kjøpe den...

Skrevet

Gosh har mange nye primere som en bare kan velge og vrake i hva man liker og angående hvilke område av fjeset man skal bruke den på. øyne, lepper, fjeset eller andre områder:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...