Gå til innhold

Holde på med to samtidig?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr 2-3 mnd. Kun sex, ingenting annet. (selv om jeg ønsket ha et forhold, har jeg tatt hintet om at han ikke er interessert og tatt til takke med bare sex). Det er ikke ofte vi møtes, nå er det over 1 mnd siden, men vi holder liksom kontakten. Grunnen til at jeg er litt på knærne etter han er utseendet hans. Han er den peneste gutten jeg har vært borti!

Såå har jeg nylig møtt en annen gutt, som jeg dater mer seriøst. Han liker meg virkelig og det er snakk om mye mer enn bare sex. Vi er på telefonen sammen daglig (han førstnevnte gidder knapt skrive sms en gang i skuddåret:p) og vel, vi har noe skikkelig på gang.

Er jeg fryktelig umoralsk om jeg fortsetter å holde nr. 1 varm fordi jeg elsker utseende og sexen? Nr. 2 er en mye bedre fyr på alle områder, utenom at han er en del hakk under nr. 1 utseendemessig. Jeg er egentlig ikke overfladisk, men det er kjekt å ha en skikkelig kjekkas i bakhånd.

Meg og nr. 2 er jo ikke sammen og vi har ikke kjent hverandre lenge. Det er jo egentlig ikke utroskap om jeg gjør noe med nr.1 imens jeg dater. Eller?

Er også redd for at nr.2 får vite om nr.1 pga mye felles venner, er redd han dropper meg om han får vite jeg har hatt sex med andre. Forståelig det.

Hvor går grensene dine? Hvis du dater/holder på med flere samtidig, når er det på tide å "bare satse på 1" ?

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å droppe han nr.1 (kun sex-fyren) og satse fullt på han seriøse. Meeeen litt lyst å leke i mellomtiden, så måtte bare lufte tanken her :gjeiper:

Oooog, jeg er redd for at jeg ikke greier glemme kjekkasen om jeg satser på han fornuftige og seriøse andre (altså blir sammen med han) :P

Hilsen jente som vil ha i både pose og sekk :)

P.s Foreløpig har jeg ikke hatt sex med begge, så ikke halshugg meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din egen moralske standard setter du selv, den er med på å forme deg som menneske. Innholdet og verdien av dine tanker som utføres i handlinger.

Jeg gidder ikke gi deg råd rundt dette, men vil bare påpeke et par ting :

Han du bare har sex med, hvor mange sexpartnere tror du han har ??

Tror du han vil være seriøs med deg når han knapt kommuniserer med deg ??

Nr. 2 som viser deg genuin interesse fortjener han eventuelt å bli ført bak lyset ? Eller, hva fortjener han fra din side ??

Ikke overfladisk sier du ? Vel ; Grunnen til at jeg er litt på knærne etter han er utseendet hans. Han er den peneste gutten jeg har vært borti! og

det er kjekt å ha en skikkelig kjekkas i bakhånd.

Du er såpass ærlig da som sier at du vi ha i pose og sekk, og det jo verdt å tenke over.

Jeg peker kun på 2 ting : din moralske holdning ; til etterlevelse for andre ?? og hva med respekt for andre mennesker ?

Det er ditt liv og dine avgjørelser - som i sum skal forme deg som menneske i årene fremover.

Vil du at mennesker skal behandle deg likt som du behandler dem ? Idag -imorgen - om 5 år ?

Skrevet

Vel... la meg stille deg et spørsmål:

Om du var "dame nummer 2" (altså at du var i fyr nummer 2 sine sko) og oppdaget at han du datet ganske seriøst, og var svært interessert i, holdt seg med en skikkelig smallvakker babe i tillegg til deg, fordi det var "kjekt å ha ei skikkelig snelle i bakhånd" - hvordan hadde du følt det?

Hadde det vært ok for deg?

Jeg syns ikke det MÅ være umoralsk å drive på med to, men det forutsetter at du er ærlig om det. Fyr nummer to fortjener å vite hvam han dater, syns jeg og om du ikke forteller ham det, så mener du vel også selv innerst inne at det er umoralsk å drive som du gjør.

Er alle parter inneforståtte med opplegget er det selvsagt helt ok.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Når du sier de har felles venner, ville jeg sporenstreks droppa kjekkasen før den seriøse fikk vite noe. Gidder ikke å ta stilling til de moralske sidene, de er det du som veier. Jeg ville droppa kjekkasen og satset på han andre, før han fant det ut og stakk. Om det skjærer seg, er det vel bare å ta opp kontakten med førstnevnte igjen, det virker ikke som dere har behov for masse kontakt.

Skrevet

Meg og nr. 2 er jo ikke sammen og vi har ikke kjent hverandre lenge. Det er jo egentlig ikke utroskap om jeg gjør noe med nr.1 imens jeg dater. Eller?

Er også redd for at nr.2 får vite om nr.1 pga mye felles venner, er redd han dropper meg om han får vite jeg har hatt sex med andre. Forståelig det.

Hvor går grensene dine? Hvis du dater/holder på med flere samtidig, når er det på tide å "bare satse på 1" ?

Hadde jeg vært han seriøse fyren din, og fikk greie på at du holdt på med en annen samtidig, så hadde du vært historie før du fikk blunket.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Vel... la meg stille deg et spørsmål:

Om du var "dame nummer 2" (altså at du var i fyr nummer 2 sine sko) og oppdaget at han du datet ganske seriøst, og var svært interessert i, holdt seg med en skikkelig smallvakker babe i tillegg til deg, fordi det var "kjekt å ha ei skikkelig snelle i bakhånd" - hvordan hadde du følt det?

Hadde det vært ok for deg?

Jeg syns ikke det MÅ være umoralsk å drive på med to, men det forutsetter at du er ærlig om det. Fyr nummer to fortjener å vite hvam han dater, syns jeg og om du ikke forteller ham det, så mener du vel også selv innerst inne at det er umoralsk å drive som du gjør.

Er alle parter inneforståtte med opplegget er det selvsagt helt ok.

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. :)

Skrevet

Fortell til ham (mann 2) hva det er du ønsker og se hvordan han reagerer.

Har de felles venner får han garantert vite det ganske snart, og da er du historie uansett. Er det noe gutter liker å snakke om så er det billige kvinnfolk.

Skrevet

Jeg ville nok droppet gutt nr 1 hvis det er gutt nr 2 vil satse på. Gjerne før de får vite om hverandre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Tusen takk for fornuftige svar:)

Jeg ser nå at det er galt ovenfor han seriøse fyren å ligge med en annen i skjul, hadde det vært meg (altså at han hadde ligget med en annen jente pr dags dato) hadde jeg droppet han med en gang. Det skal sies at sist jeg hadde sex med kjekkasen var før jeg traff han seriøse, så til nå har jeg ikke gjort noe gale. Har bevisst latt være å kontakte kjekkasen også etter at jeg traff han seriøse. Så jeg har absolutt ingenting å skjule, jeg kunne lett fortalt han seriøse om kjekkasen (at han var en jeg holdt på med før, men har kuttet ut nå, blablabla)

Det ville jo vært utrolig kjipt om han seriøse fikk vite om det hvis jeg ligger med kjekkasen og kuttet meg ut. Da sitter jeg igjen med kun 1 spennende natt i ny og ne og ingenting annet. Kjekkasen driter tydelig fullstendig i meg. Jeg har heller ikke samvittighet til å drive et dobbeltspill og lyve, allerede før vi er sammen liksom.

Blir en kamp mellom hjertet og fornuften dette. Alt sier meg at jeg skal satse på han seriøse og kutte ut playeren tvert, men likevel er jeg veldig tiltrukket av han og syns det er kjipt å tenke på å aldri være med han igjen.

Jeg kan uansett ta og høre med han seriøse om han holder på med andre jenter, eller om det er "oss to nå", bare for å være på den sikre siden.

Men sånn det ser ut nå kutter jeg ut nr. 1 og satser på nr. 2 :) Useriøse og deilige playere er lettere å finne en seriøse gutter som virkelig er interessert :)

Skrevet

Good for you!

Håper det blir alvor og bra mellom dere :nigo:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Pose og sekk-varianten jeg ville brukt:

Fortell kjekkasen at du vil ha en pause en stund fra sexen. Se så hvor det går med #2, og dersom det ryker, tar du opp kontakten med kjekkasen igjen.

Om #1 ikke har følelser er det null stress om du blir borte en stund, og om du vil tilbake til haremet hans er det bare en bonus for han.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg henger meg mest opp i at nummer to er spennende fordi han liker henne bedre. med andre ord, hadde nummer en likt henne best hadde hun likt han best.

Go figure...

Uansett, hvordan VET du at nummer en ikke kunne tenkt eg noe mer?

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg henger meg mest opp i at nummer to er spennende fordi han liker henne bedre. med andre ord, hadde nummer en likt henne best hadde hun likt han best.

Go figure...

Hehe, samme tenkte jeg.

Om du har møtt en fyr og dere har noe bra på gang, hvorfor har du lyst til å "leke i mellomtiden"? Når jeg er forelska så driter jeg i alle andre, jeg vil bare leke med han jeg har noe på gang med. Men det er kanskje bare meg.

Svaret på om nummer en kunne tenkt seg noe mer får hun vel forøvrig når hun forteller at hun ikke vil mer. Typisk at hun plutselig blir mer spennende for han da.

Eventuelt så gir han faktisk bare f**n og da er det jo mildt sagt tåpelig å dedikere kjærlighetslivet sitt til han.

Skrevet

Han vil jo ikkje noe mer når han ikkje tar kontakt. Så lenge dere ikkje er sammen så syntes ikkje eg det er umoralskt at du holder på med han andre, men på et tidspunkt må du bestemme deg om du vil satse på nr 2 fordi det er umoralsk å latt han vente for å sjekke om nr 1 er interrisert alikavel.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han vil jo ikkje noe mer når han ikkje tar kontakt. Så lenge dere ikkje er sammen så syntes ikkje eg det er umoralskt at du holder på med han andre, men på et tidspunkt må du bestemme deg om du vil satse på nr 2 fordi det er umoralsk å latt han vente for å sjekke om nr 1 er interrisert alikavel.

Logisk brist. Verden er ikke så enkel ser du.

Skrevet

Vel jeg var i nesten samme situasjon for noen år siden jeg valgt å avslutte forholdet med hun første med en siste kveld litt for sent. Hun jeg senere ble sammen med fant ut det og det ble mye problemer krangling og sjalusi pga det, jeg vil si jeg har lært. fra det punktet jeg har lyst til at det skal bli noe mer med noen vil jeg ikke ha sex med noen andre. Det er ikke så viktig å ha sex hele tiden selv om det kan være fristende noen ganger.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Go figure...

Klart det, jeg gidder ikke være interessert i gutter som ikke er interessert i meg. Mens gutter som viser oppriktig interesse syns jeg er spennende og verdt å bruke tid på. Skal jeg løpe etter gutter som gir f*en i meg får jeg et kjipt liv :P

Jeg vet at nr 1 ikke vil noe mer når han ikke har tatt kontakt på ukesvis og til og med avvist meg en gang jeg spurte om sex. (med "tar det en annen dag, passer ikke i dag"-opplegg)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Pose og sekk-varianten jeg ville brukt:

Fortell kjekkasen at du vil ha en pause en stund fra sexen. Se så hvor det går med #2, og dersom det ryker, tar du opp kontakten med kjekkasen igjen.

Om #1 ikke har følelser er det null stress om du blir borte en stund, og om du vil tilbake til haremet hans er det bare en bonus for han.

En ideel løsning, meeen jeg frykter nr. 1 dropper meg fullstendig når han får vite jeg har en annen (iom felles venner er det et tidsspørsmål). Tviler på han gidder sitte på vent til det evnt. ryker med nr. 2. Det er litt nedverdigende uansett følelser eller ei. (med mindre gutter ser helt annerledes på det:p)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hehe, samme tenkte jeg.

Om du har møtt en fyr og dere har noe bra på gang, hvorfor har du lyst til å "leke i mellomtiden"? Når jeg er forelska så driter jeg i alle andre, jeg vil bare leke med han jeg har noe på gang med. Men det er kanskje bare meg.

Jeg er ikke forelsket enda, jeg er bare interessert i han. Hadde jeg vært forelsket hadde jeg kun fokusert på han så klart.

Skrevet (endret)

Jeg hadde det kjempegreit med en kompis, vi bare holdt på, og hadde ingenting forpliktende selv om vi var veldig glad i hverandre.

Men vi fortalte hverandre hver gang vi hadde gjort noe med noen andre, bare så vi ikke skulle gå rundt og føle vi trengte å skjule noe for hverandre.

Men etterhvert ga han blaffen og skjulte ting for meg, dette ble bare vondt og ubehagelig så jeg avsluttet det og vi mister kontakten mer og mer, noe som er kjempesynd fordi jeg gjerne vil ha ham i livet mitt.

Tingen er at man må snakke om det med begge hvis man holder på med to, kanskje ikke mange som går med på det men det kommer til å skjære seg etterhvert hvis man ikke opprettholder kommunikasjonen godt nok...! Det kan jeg trygt si.

Til trådstarter:

jeg ville snakker med nr.1 og spurt om han var keen på å fortsette der dere slipper om det skjærer seg med nr. 2 hvis du prøver et forhold!

MEN det er litt skummelt også å gå inn i et forhold i din situasjon, kunne du vært utro tror du?

Endret av NatashaHAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...