Gå til innhold

Intelligente personer holder seg single

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hva jeg mener

Jeg er sånn gjennomsnittlig intelligent og singel, påstanden faller! ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Det er hva jeg mener

Du pleier å begrunne dine påstander, eller?

Skrevet

Det er hva jeg mener

Akkurat, ja. Gjesp.

Det hadde sikkert blitt noe mer interessant om du gadd å dele hvorfor du mener det. Noe du synes at du må rettferdiggjøre, kanskje?

Gjest Trajan
Skrevet

Akkurat, ja. Gjesp.

Om du er trøtt gå og legg deg

Det hadde sikkert blitt noe mer interessant om du gadd å dele hvorfor du mener det.

Nei det som ville vært interssant var om man hadde funnet inteligent liv på Jupiter

Noe du synes at du må rettferdiggjøre, kanskje?

Nei men kanskje du synes du har noe og rettferdiggjøre. Siden du nevner rettferdiggjøre så hva har du og rettferdiggjøre ?

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

Du pleier å begrunne dine påstander, eller?

Bare når jeg synes det er nødvendig

Endret av Trajan
Skrevet

Det er hva jeg mener

....med andre ord så er kanskje ikke du singel da eller?

;)

Skrevet

If I decide to be an idiot, then I'll be an idiot on my own accord

So, you've finally made the decision.

Noe mer du ville dele?

Gjest Trajan
Skrevet

Pretensiøse dust.

Kom igjen om du skal kalle meg navn. Kom med noe bedre en Pretensiøse dust.

Gjest Trajan
Skrevet

So, you've finally made the decision.

Både ja og nei. Jeg ville også se hvem som ble fornærmet ut fra hva de skrev og det er tydelig at 1 som har svart ble fornærmet

Gjest Trajan
Skrevet

....med andre ord så er kanskje ikke du singel da eller?

;)

Jeg ønsker ingen kvinne den grussome skjebne det måtte være og være sammen med meg.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Det er hva jeg mener

Uenig.

Skrevet

Både ja og nei. Jeg ville også se hvem som ble fornærmet ut fra hva de skrev og det er tydelig at 1 som har svart ble fornærmet

Dette er faktisk trolling. Jeg vet at mange kaller folk troll i hytt og pine, men å skape en tråd for å "se hvem som ble fornærmet" er rett og slett - trolling!

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29

In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or blog, with the primary intent of provoking other users into an emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Jeg ønsker ingen kvinne den grussome skjebne det måtte være og være sammen med meg.

Så du sier at du er intelligent fordi du er single, eller single fordi du er intelligent, samtidig mener du at det er grusomt å være sammen med deg, en skjebne du ikke unner noen.

Hva ønsker du å oppnå? Går det bra med deg?

Endret av gjestdeluxe
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er litt enig med Trajan.

Å være singel innebærer mindre emosjonelt stress. Pluss at man slipper å prøve å starte opp et forhold igjen og igjen. Og igjen. Man slipper å sutre over teite profiler på nett, man kan barbere leggene når man vil, ingen sender tjue sms og maser om å få treffe en.

Man slipper å si fra, nok en gang, til noen at han ikke oppfyller kravene.

Det er mange ting som gjør at det er intelligent å være singel.

Skrevet

Det er både rett og feil det der egentlig... ;)

Skrevet

En liten runde i trådene her inne beviser vel at sivilstatus og IQ ikke har en døyt med hverandre å gjøre - det finnes smarte single og smarte i forhold - og vice versa.

Skrevet

Beklager men tråden din er nok ikke i stand til å fornærme noen :)

Synes litt synd på mine ikke-single familie/venner/bekjente, de vet ikke engang at de går rundt og er uintelligente. Ignorance is bliss.

Kommer sannsynligvis til å holde meg singel en stund til.. hmm.. kanskje jeg skal benytte anledningen til å ta en doktorgrad mens jeg ennå er i det lure hjørnet? :bolledeig:

Skrevet

Huff da, jeg ligger med andre ord ikke godt an. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...