Inx Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Det er hva jeg mener Jeg er sånn gjennomsnittlig intelligent og singel, påstanden faller!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Det er hva jeg mener Du pleier å begrunne dine påstander, eller?
Woof Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Det er hva jeg mener Akkurat, ja. Gjesp. Det hadde sikkert blitt noe mer interessant om du gadd å dele hvorfor du mener det. Noe du synes at du må rettferdiggjøre, kanskje?
Gjest Trajan Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Akkurat, ja. Gjesp. Om du er trøtt gå og legg deg Det hadde sikkert blitt noe mer interessant om du gadd å dele hvorfor du mener det. Nei det som ville vært interssant var om man hadde funnet inteligent liv på Jupiter Noe du synes at du må rettferdiggjøre, kanskje? Nei men kanskje du synes du har noe og rettferdiggjøre. Siden du nevner rettferdiggjøre så hva har du og rettferdiggjøre ?
Gjest Trajan Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 (endret) Du pleier å begrunne dine påstander, eller? Bare når jeg synes det er nødvendig Endret 7. april 2010 av Trajan
Silmarill Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Det er hva jeg mener ....med andre ord så er kanskje ikke du singel da eller?
Marabou Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 If I decide to be an idiot, then I'll be an idiot on my own accord So, you've finally made the decision. Noe mer du ville dele?
Gjest Trajan Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Pretensiøse dust. Kom igjen om du skal kalle meg navn. Kom med noe bedre en Pretensiøse dust.
Gjest Trajan Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 So, you've finally made the decision. Både ja og nei. Jeg ville også se hvem som ble fornærmet ut fra hva de skrev og det er tydelig at 1 som har svart ble fornærmet
Gjest Trajan Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 ....med andre ord så er kanskje ikke du singel da eller? Jeg ønsker ingen kvinne den grussome skjebne det måtte være og være sammen med meg.
El Capitan Skrevet 8. april 2010 #14 Skrevet 8. april 2010 Både ja og nei. Jeg ville også se hvem som ble fornærmet ut fra hva de skrev og det er tydelig at 1 som har svart ble fornærmet Dette er faktisk trolling. Jeg vet at mange kaller folk troll i hytt og pine, men å skape en tråd for å "se hvem som ble fornærmet" er rett og slett - trolling! http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29 In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or blog, with the primary intent of provoking other users into an emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg ønsker ingen kvinne den grussome skjebne det måtte være og være sammen med meg. Så du sier at du er intelligent fordi du er single, eller single fordi du er intelligent, samtidig mener du at det er grusomt å være sammen med deg, en skjebne du ikke unner noen. Hva ønsker du å oppnå? Går det bra med deg? Endret 8. april 2010 av gjestdeluxe
Gjest Tidssone Skrevet 8. april 2010 #16 Skrevet 8. april 2010 Jeg er litt enig med Trajan. Å være singel innebærer mindre emosjonelt stress. Pluss at man slipper å prøve å starte opp et forhold igjen og igjen. Og igjen. Man slipper å sutre over teite profiler på nett, man kan barbere leggene når man vil, ingen sender tjue sms og maser om å få treffe en. Man slipper å si fra, nok en gang, til noen at han ikke oppfyller kravene. Det er mange ting som gjør at det er intelligent å være singel.
Suzy Skrevet 8. april 2010 #18 Skrevet 8. april 2010 En liten runde i trådene her inne beviser vel at sivilstatus og IQ ikke har en døyt med hverandre å gjøre - det finnes smarte single og smarte i forhold - og vice versa.
Marabou Skrevet 8. april 2010 #19 Skrevet 8. april 2010 Både ja og nei. Jeg ville også se hvem som ble fornærmet ut fra hva de skrev og det er tydelig at 1 som har svart ble fornærmet Beklager men tråden din er nok ikke i stand til å fornærme noen Synes litt synd på mine ikke-single familie/venner/bekjente, de vet ikke engang at de går rundt og er uintelligente. Ignorance is bliss. Kommer sannsynligvis til å holde meg singel en stund til.. hmm.. kanskje jeg skal benytte anledningen til å ta en doktorgrad mens jeg ennå er i det lure hjørnet?
Anglofil Skrevet 10. april 2010 #20 Skrevet 10. april 2010 Huff da, jeg ligger med andre ord ikke godt an. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå