Gjest typish Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 (endret) ... Endret 20. september 2010 av typish
Gjest hihi Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 følte litt det samme selv.. hehe men her en kveld drog jeg frem ansikts maskene og neglefilene mine og jeg og typen min hadde en "spa" kveld;) han var litt skeptisk til sånn jente ting først men var en super koselig kveld:D sånne småting hjelper:D
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Bare jeg som ser artikkelen over huet "Kjedelig i forholdet?" ? lawl
Djungelvrål Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Jeg synes sydenturer er en bra ting for et forhold, for dem som har anledning til sånt. Ellers pleier meg og samboeren noen ganger drikke vin, prate og spille musikk/finne musikk på youtube..det er kos Da kler jeg meg litt pent bare for han og tenner lys og sånt. KOOOS
Havbris Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Bare jeg som ser artikkelen over huet "Kjedelig i forholdet?" ? lawl Neida - det som står der er verdt å lese! http://www.kvinneguiden.no/artikler/kjedelig_i_forholdet_/75580
Gjest typish Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 jeg syns ikke de tipsene var så relevante for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå