Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har følt det slik ved et brudd. Hvis bruddet ble litt "rotete" og man ikke fikk snakket ordentlig ut fordi ting var ikke helt som du trodde. Og etterpå så sitter du der med masse spørsmål og tind du ville ha sagt, men du kan ikke fordi det er for sent?

Hva gjør man da? Man går jo videre..men de samme tingene gnager deg om og om igjen. Bare lurer på om noen her har følt det samme. Man er over en person, men det er ting man ønsket man kunne sagt..

Videoannonse
Annonse
Gjest typish
Skrevet

det er vel som regel sånn, mer eller mindre! jeg tror de fleste føler de trenger svar etter et "rotete brudd".

jeg har hatt det sånn mange ganger, at jeg har en hel del spørsmål

Skrevet

Snakker du om han eksen din som det ble slutt med for lenge siden eller er dette en ny?

Skrevet

Det er vel ganske vanlig å ha behov for en avsluttende og forsøksvis oppklarende samtale når forhold tar slutt, men nytteverdien kan nok diskuteres.

Jeg hadde utrolig mange spørsmål jeg ikke fikk svar på da det ble slutt med eksen min, men jeg innså også ganske fort at jeg aldri kom til å få svar og dermed la jeg det bak meg så snart jeg var i stand til det.

Snakk med venner. Tenk, bearbeid og plasser ting der de hører til i det mentale landskapet ditt og gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...