Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte inn selvangivelsen elektronisk omtrent med det samme jeg hadde fått den, kikket raskt over og alt virket riktig.

Nå har jeg tilfeldigvis gått igjennom papirene ifra året som har gått og ser at jeg fikk en feilutbetaling fra nav (for mye fødselspenger) som jeg har betalt tilbake. Denne summen står under lønn og godtgjørelser på selvangivelsen, som jeg ikke endret på.

Fins det noen måte å gi beskjed om dette på til skattedirektoratet eller er det for sent å gjøre noe med det?

Surt å tenke på at jeg skulle fått mer igjen på skatten...

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du kan levere elektronisk helt fra til fristen. Så da retter du og leverer en gang til.

Sjekk det ut iallefall.

Skrevet

Jeg sendte inn selvangivelsen elektronisk omtrent med det samme jeg hadde fått den, kikket raskt over og alt virket riktig.

Nå har jeg tilfeldigvis gått igjennom papirene ifra året som har gått og ser at jeg fikk en feilutbetaling fra nav (for mye fødselspenger) som jeg har betalt tilbake. Denne summen står under lønn og godtgjørelser på selvangivelsen, som jeg ikke endret på.

Fins det noen måte å gi beskjed om dette på til skattedirektoratet eller er det for sent å gjøre noe med det?

Surt å tenke på at jeg skulle fått mer igjen på skatten...

Hvis alt er riktig så slipper du også å levere selvangivelsen....

Skrevet

Jeg mener at du kan levere elektronisk helt fra til fristen. Så da retter du og leverer en gang til.

Sjekk det ut iallefall.

Stemmer det. Du kan vel egentlig "levere" den elektroniske så mange ganger du vil før fristen.

Skrevet

Om du leser det som står inne på din side så vil du fort se at du kan endre den så ofte du vil inntil fristen.. ;)

Skrevet

Nå blei jeg glad :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...