Joplaya Skrevet 14. september 2003 #1 Skrevet 14. september 2003 Kan ikke tenke meg dette er noe sambo ville gått med, i så fall ville jeg sperret øynene godt opp :o Kan ikke tenke meg at dette er noe menn ville kjøpt... Med menn tenker jeg nå på hetero, ikke transvesitter, ikke menn med fetisj for kvinneklær o.l http://www.bust-ed.co.uk/acatalog/Departme...derwear_33.html Ville din mann gått med noe sånt?
Kaktus Skrevet 14. september 2003 #2 Skrevet 14. september 2003 Nei - ikke for alt i verden!! Men jeg ville fått meg den beste latteren i år...
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2003 #3 Skrevet 14. september 2003 Spørsmålet er vel heller; ville han vært min mann hvis han gikk med noe sånt? Hm, seriøst? Nei, han ville ikke det. Heldigvis
Gjest Poirot Skrevet 14. september 2003 #4 Skrevet 14. september 2003 Sambo sa definitivt nei. Og han er ikke redd for å miste sin maskulinitet sånn ellers i dagliglivet. Synes det var stygt, jeg.
Dina Skrevet 14. september 2003 #5 Skrevet 14. september 2003 Huff, det var stygt! :o Føler meg veldig trygg på at min kjære heller ikke kunne tenkt seg noe sånn.... Dina
Tilde Skrevet 14. september 2003 #7 Skrevet 14. september 2003 Det er nok for de spesielt interesserte..
VesleBråka Skrevet 14. september 2003 #9 Skrevet 14. september 2003 Det kan jeg aldri tenke meg. Han kan ikke fordra blonder og kruseduller i interiør, hvorfor i alle verden skulle han drapere seg med det innerst
:-) anna Skrevet 14. september 2003 #10 Skrevet 14. september 2003 En venn av meg (som er homofil ja) kjøpte noe lignende fra Armani... har sjelden ledd så godt som da han sjekket vaskelappen og fant ut at den måtte renses!!! Har for øvrig kjøpt en "tråd-truse" til mannen min.... sånn med rumpa bar vet dere. Han vil ikke vise seg levende i den, og jeg vil ikke se ham i den. Men jeg håper at det er tomt i undertøyskuffen en dag, slik at han MÅ... så skal jeg fnise godt den dagen også
:-) anna Skrevet 14. september 2003 #11 Skrevet 14. september 2003 En venn av meg (som er homofil ja) kjøpte noe lignende fra Armani... har sjelden ledd så godt som da han sjekket vaskelappen og fant ut at den måtte renses!!! Har for øvrig kjøpt en "tråd-truse" til mannen min.... sånn med rumpa bar vet dere. Han vil ikke vise seg levende i den, og jeg vil ikke se ham i den. Men jeg håper at det er tomt i undertøyskuffen en dag, slik at han MÅ... så skal jeg fnise godt den dagen også
Ursula Skrevet 14. september 2003 #12 Skrevet 14. september 2003 Det trenger jeg ikke spørre han om engang for å vite svaret: Definitivt aldri i verden !
Theolina Skrevet 14. september 2003 #15 Skrevet 14. september 2003 Nei, han ville aldri tatt den på seg.. Og glad er jeg for det :D
Barbie Skrevet 14. september 2003 #16 Skrevet 14. september 2003 Hadde han kommet i noe sånt,så hadde jeg ledd meg spent i hjel......
Midnattsol Skrevet 14. september 2003 #17 Skrevet 14. september 2003 Trenger ikke spørre han jeg heller. Æsj, det var ekkelt. :o
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. september 2003 #18 Skrevet 14. september 2003 Jeg hadde ALDRI fått min kjære til å gå med BLONDE-boxer. Hallo!?! Blonder????? Det er jo feminint! Alt det rare som finnes!! *himler med øynene*
Soul Skrevet 14. september 2003 #19 Skrevet 14. september 2003 Han ville aldri gått i det- heldigvis :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå