Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 For 7 uker siden begynte jeg å bruke Jan Marini-produkter tilpasset min akneplagede hud. Bruker rens, lotion og SPF-krem på dagen og Transformation Cream på kvelden. Jeg har ikke merket NOE forskjell på huden! Den er nøyaktig like kvisete og stygg som før da jeg kun brukte vanlig såpe og sminkefjerner. Utrolig skuffende, for jeg brukte til sammen ca 2000 kroner på disse produktene. Bør jeg bare gi opp hele greia, eller tar det virkelig SÅ lang tid før huden blir bedre?
Rosebud Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Ting tar tid. Jeg ville ikke gitt opp enda hvis jeg var deg. Har ikke prøvd det merket da, men prøv litt til før du bestemmer deg for at det ikke funker
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Men hvor lenge bør jeg fortsette å prøve?
Frua Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Det er lurt å prøve et par ting først for å se virkningen før man kjøper hele pakka Jan Marini har vist resultater på huden min fra første uka så det er individuellt som alt annet
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Men hvor lenge bør jeg fortsette å prøve? Bruk opp produktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå