Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Skal 3 netter til Roma i juni. Trenger tips til bra hotell. VIL ligge sentralt. Gidder ikke bruke tid på å komme meg Petersplassen, Spansketrappen osv... Har sett på Hotel Sant' Anna. Koster ca 200 euro/natt/dobbelrom Andre forslag?
Klematis Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg har bodd sentralt i Roma på helt greie hoteller til mye lavere pris enn det. Kommer selvfølgelig an på hva du vil at hotellet skal ha da, men jeg er ikke så opptatt av at det trenger være basseng osv, bare det er rent og pent. Frokosten er jo aldri noe å skryte av i Italia uansett, så den er det heller ikke så nøye med. Og så åpner jo lite/ingen frokost for enda et måltid på kafe/restaurant! Mitt beste tips er å sjekke www.itwg.com, mange gode tilbud på denne siden som spesialiserer seg på hoteller i Italia. Selvfølgelig også i den prisklassen du skisserer. Har bestilt der hver gang jeg har vært i Roma (3 eller 4 ganger, husker ikke helt). Området Termini - Colosseum er ganske billig og sentralt. Mange anbefaler å holde seg unna området rundt Termini, men min erfaring er at den siden (blir det vest mon tro?) er helt OK. www.tripadvisor.com er genialt for å finne ut hva andre synes om hotellet og det går også an å få sjekket priser fra mange byråer (Expedia osv) på en gang sånn at du finner den beste prisen. Endret 8. april 2010 av Klematis
charlott Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 (endret) http://www.concordiahotel.it/ anbefales! Charlotte Endret 9. april 2010 av charlott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå