cyanid Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Kanskje noen husker jeg skrev om at jeg fant en utsultet liten jentepus guttekattene her forelska seg i, som egentlig var gutt (ergo, mine er homo) som ble hos oss? Vel, han stakk av, og jeg så han ikke på ei uke, helt til da jeg veltet hjem etter nachspiel søndag morgen og trodde ikke mine egne øyne! Der kom han, løpende rett mot meg! Akkurat som sist. Bare at denne ganga hadde han fått seg blått diamanthalsbånd, så noen eide han tydeligvis, og har begynt å ta vare på pusen sin. Lykkelig slutt, tenkte jeg. Helt til jeg ser at han følger etter meg hjem. "Åneida, Kif, jeg vet hva du tenker, men du har et hjem nå!" så spurter han etter, og hopper inn det åpne vinduet vårt! Gjemte seg under sofan og nektet å gå. Etterpå tok samboeren min han med seg ned til de rekkehusene katten bor i, på vei til butikken, og setter han fra seg der vi fant ham. Men etter butikkbesøket, hadde jaggu Kif lagt seg på sofaen og lå og ønsket ham velkommen hjem med maling. Nei, nå vet jeg ikke råd mer. Han kommer jo til å følge med oss hjem hver gang! Lapper blir ikke besvart heller, ikke sist iallfall. Skal jeg bare henge opp en i boligfeltet som sier "Pus med hvit bart og blått halsbånd finner du i det blå huset rett oppi gata, han tror han bor her." eller hva? Må bli kvitt han før jeg blir ordentlig glad i ham. Stenge han ute hjelper heller ikke, vi har en katt som heter Skurken (ikke uten grunn) som hopper på dørhåndtak og åpner dører og slipper han inn! Katter!!!
Gjest Cupcakes Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 prøv å heng opp lapper igjen, kan jo virke som de som eier han tar bedre vare på han nå med tanke på halsbåndet så kan jo hende de svarer nå syntes også forslaget til tekst på lappen var veldig bra du kan jo eventuelt se om han er blitt id merket også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå