Gå til innhold

ville du ha blitt kjent med en med super personlighet, - men utseende er ikkke på topp?

Anbefalte innlegg

Gjest looven
Skrevet

Jeg har svært god kjemi med en gutt, vi lo og tulla masse. Han er veldig lett å prate med, gir meg masse søte komplimang og gjør meg glad. Sier at han savner meg og vil holde rundt meg i sofaen og ser på min favis program og gjør at for å behandle meg som prinsesse.

det er så deilig, - men han er ikke akkurat brad pitt for å si det slikt, ligger kanskje midt på treet. Hadde du tatt sjanse for å bli lykkelig på den måten han gir deg alt oppmerksomhet for å bli en god elsker, familie far og passer på deg til du dør kanskje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Det hadde jeg, men bare hvis jeg hadde følelser for ham. Jeg ville ikke gått inn i et potensielt livslangt forhold kun av fornuftsgrunner. I alle fall måtte jeg ha gitt det hele litt tid, og sett på hvordan det utviklet seg. For noen ganger kommer det et fantastisk forhold ut av noe som begynte med vennskap.

Skrevet

Absolutt! Utseende er tross alt det man raskest blir lei av :)

Skrevet

Det er litt trist hvor stort plass utseende får lov å ta på en måte, for det ugjør så lite av en person og et parforhold. Min erfaring er at det skjuler seg vakre personligheter bak helt vanlig ytre. Og det er det som er viktig. Men egentlig bare fint om andre fortsetter jakten på det som glimrer, så kan de overlate gullet til meg :fnise:

Skrevet

Tenner du på han? Utseende har mye å si i så henseende. Ihverfall for meg! Blir ikke sammen med noen bare fordi de er en god kompis.

Skrevet

Jaa! Om du har følelser for han, og sånn, wye not? :)

Skrevet

Tenner du på han? Utseende har mye å si i så henseende. Ihverfall for meg! Blir ikke sammen med noen bare fordi de er en god kompis.

Men det er jo ikke det TS sikter til heller. Hun spør ikke om å bli sammen med en hun er interessert i versus en hun ikke er interessert i. Hun spør om utseende helt spesifikt.

Gjest Skjera?
Skrevet

Herregud hva er det med deg? dette må jo du ta en avgjørelse på selv. Jeg skjønner meg ikke på jenter som er så patetiske at de må spørre alle andre om de skal eller skal ikke pga bla bla penger høyde utseende kjempeballer og bananer, dere burde seriøst ikke ha stemmerett(peker ikke på alle her). Jeg har aldri spurt mine kompiser om jenta jeg liker er pen eller bra nok. Jeg driter i hva andre syns så lenge jeg liker henne. Hadde faktisk en som noen mente ikke var bra(pen) nok for meg, elsket henne likevel og mistet ikke respekt av den grunn, tvert imot.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med midt på treet? :klø:

Skrevet
Hadde du tatt sjanse for å bli lykkelig på den måten han gir deg alt oppmerksomhet for å bli en god elsker, familie far og passer på deg til du dør kanskje?

Er dette seriøst? :scorpis:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Det sier jeg og. De færreste ser ut som Brad Pitt, de fleste kan vel plasseres ganske midt på treet? Uansett er ingenting av det du nevner vestentlig. Har du følelser for ham? I så fall er det verdt et forsøk, ellers fører det neppe noe godt med seg.

Gjest gjest
Skrevet

Bare en mann i verden ser ut som Brad Pitt- og det er Brad Pitt. Dessuten ser han temmelig femi ut... Og se på hvordan han behandlet stakkars Jennifer Aniston. Utseendet har ingen betydning dersom han ikke kan å oppføre seg.

En middels person som du ikke tenner på ville jeg ikke vært sammen med for trygghetens skyld.

Men en person jeg tenner på og er glad i pga den han er og ikke pga utseendet- han ville jeg blitt hos.

Blir du hos ham pga at du bare vil være i et forhold kan jeg garantere at etter noen år er det du som oppfører deg som Brad Pitt og går fra den andre personen ->som sitter igjen med knust hjerte og som har blitt brukt av deg til å tilfredstille ditt egositiske behov for å være i et forhold- med en du ikke elsket...

Da ville jeg heller latt ham få være fri til å finne henne som virkelig elsker både ham og utseendet hans...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Herregud hva er det med deg? dette må jo du ta en avgjørelse på selv. Jeg skjønner meg ikke på jenter som er så patetiske at de må spørre alle andre om de skal eller skal ikke pga bla bla penger høyde utseende kjempeballer og bananer, dere burde seriøst ikke ha stemmerett(peker ikke på alle her). Jeg har aldri spurt mine kompiser om jenta jeg liker er pen eller bra nok. Jeg driter i hva andre syns så lenge jeg liker henne. Hadde faktisk en som noen mente ikke var bra(pen) nok for meg, elsket henne likevel og mistet ikke respekt av den grunn, tvert imot.

Jaaaa! :klappe:

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Jeg har svært god kjemi med en gutt, vi lo og tulla masse. Han er veldig lett å prate med, gir meg masse søte komplimang og gjør meg glad. Sier at han savner meg og vil holde rundt meg i sofaen og ser på min favis program og gjør at for å behandle meg som prinsesse.

det er så deilig, - men han er ikke akkurat brad pitt for å si det slikt, ligger kanskje midt på treet. Hadde du tatt sjanse for å bli lykkelig på den måten han gir deg alt oppmerksomhet for å bli en god elsker, familie far og passer på deg til du dør kanskje?

Hva er denne sammenligningen med Brad Pitt? Jeg har ikke sansen for Brad Pitt og alle de jeg har vært sammen med har derfor ikke sett ut som han, men det vil ikke si at de ikke har hatt et topp utseende. Gutter som ikke ser ut som Brad Pitt kan være supre i senga de.

Nei, du får finne ut om du virkelig er forelsket og ta det derfra.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Enig med deg, jeg har heller aldri spurt mine venninner om gutten jeg er sammen med er pen eller bra nok. De skal være bra nok for meg, hva andre måtte mene er meg revnende likegyldig. :)

Gjest anonym denne gag
Skrevet

Selv er jeg samboer med ei fantastisk kvinne som har alle de indre egenskaper jeg liker, men noe fruktfat er hun ikke.

Fornøyd er jeg dog.

Skrevet

Dette er jo en typisk sak; hvorfor i H#¤%#¤% er det utseendet som er viktigst?

Jeg har hatt noen få kjærester - og det har de blitt fordi jeg har likt å være med dem, fått følelser for dem. Ja, såklart er det noe ved dem som er tiltrekkende - inkludert personligheten og hvordan de er overfor meg. Har de vært "vakre"? Ja! Fordi jeg var glad i dem, fordi de har gitt meg noe mer enn noe pent å se på - nemlig forhold med mening.

Jeg har også opplevd noen ganger at menn vil være sammen med meg fordi de synes jeg er "så søt", "så pen" osv. Ja flott det, men hvis de ikke i tillegg har lyst til å tilbringe tid sammen med meg så kan de forsvinne for min del. :filer:

Skrevet

Midt på treet?

De aller fleste er jo midt på treet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...