Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har en nettoinntekt på over 50 000 kr måneden, men har tenkt å ta opp et større forbrukslån. Dessverre får en ikke lånt mer enn 350 000 kr totalt fra et enkelt selskap. Er det mulig å låne fra to selskap samtidig uten at man sier i fra? Økonomisk sett har det ingen ting å si for meg, pga. jeg har få faste utgifter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stavangermamma78
Skrevet

Når du søker om lån, så får du alltid spørsmål om du har lån andre steder. Hvis du sender ut 5 søknader på en dag, og så nei på om du har lån andre steder, så kan du godt ta imot flere av lånene som blir godkjent, for da du svarte hadde du ikke andre lån. Men hvis du tar imot et lån dag 1, og dag 2 skal du svare et annet sted om du har lån eller ikke, så er det jo ulovlig å svare noe annet enn ja. Så, om du søker mange steder samme dag, og ikke har mottatt noen godkjennelse på noen, kan du svare nei til andre lån på alle, og da er det nok flere som er villige til å gi deg :)

Gjest annemor30
Skrevet

Hei,

Jeg har en nettoinntekt på over 50 000 kr måneden, men har tenkt å ta opp et større forbrukslån. Dessverre får en ikke lånt mer enn 350 000 kr totalt fra et enkelt selskap. Er det mulig å låne fra to selskap samtidig uten at man sier i fra? Økonomisk sett har det ingen ting å si for meg, pga. jeg har få faste utgifter.

Gå i banken der er det billigere å låne penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...