Gå til innhold

shabby chic bad

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi skal pusse opp badet våres, og har lyst til å ha det i en shabby chic stil. Er det noen som har forslag eller bilder på hvordan det kan gjøres? Vi har også lyst til å flise inn badekaret våres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal pusse opp badet våres, og har lyst til å ha det i en shabby chic stil. Er det noen som har forslag eller bilder på hvordan det kan gjøres? Vi har også lyst til å flise inn badekaret våres.

Jeg ville vært veldig forsiktig med å velge shabby chic-elementer som er dyre å bytte ut. Dette er en stil som antagelig forsvinner i løpet av ikke så veldig lenge. Det er utrolig kostbart å pusse opp bad, så jeg ville forsøkt å holde grunnlaget i en mest mulig tidløs stil.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært veldig forsiktig med å velge shabby chic-elementer som er dyre å bytte ut. Dette er en stil som antagelig forsvinner i løpet av ikke så veldig lenge. Det er utrolig kostbart å pusse opp bad, så jeg ville forsøkt å holde grunnlaget i en mest mulig tidløs stil.

Noen forslag til en fi tidløs stil da?

Skrevet

Shabby Chic er jo ikke en dyr stil - da man gjerne bruker opp igjen gamle møbler som man pusser opp selv etc.

Jeg hadde bladd i blader som Vakre hjem og interiør, Lev landlig etc - der er det masse tips til alle rom i denne stilen, også noen utgaver med hovedfokus på bad.

Dessuten ligger det nok en god del bilder og ideer på interiørblogger.

Jeg tror ikke dette er en stil som kommer til å forsvinne, jeg for min del har hatt stilen i mange år, og den utvikler seg stadig mer og mer.

Dessuten er det som sagt en ganske billig stil, da man som regel buker opp igjen møbler og bare maler de og pusser de slitt etc.

Pusser i disse dager opp eget bad, hvis du sender meg PM kan jeg vise deg litt bilder etc.

Har ikke gjennomført shabby chic stil på badet, men mange elementer av det.

Skrevet

sukk badet mitt er bare shabby det, uten å være det minste chickt...

Skrevet

Hvis dere ikke skal legge for mye penger inn i det men vil ha det nytt så bør du se på baderomsserien til Ikea som heter Flåren. Den er kjempesøt og romantisk, og sammen med gamle særpregede ting passer den fint inn i shabby chic stil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...