Gjest spurvemann Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Noen påstår at det nesten bare er mødre som leser for ungene i norske hjem. Jeg tror ikke det er sant. Jeg har leste for begge mine, så lenge de ville, og tror at vi delte ca 50/50. Jeg likte bøkene (vaffal de første 10 gangene ), likte å lese for dem, likte å bruke tid sammen med ungene. Hvordan er det hjemme hos dere? Er det mamma eller pappa som leser?
MarianneE Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Det er ganske tilfeldig. Den jentungen går til med boka, den leser.
FangeLiv Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Det er ganske tilfeldig. Den jentungen går til med boka, den leser. Samme her.
Gjest Sparvöga Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 80 prosent meg, 20 prosent pappan, tenker jeg.
cogito Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Trur det er ganske likt hos oss. Me likar iallfall å gjere det begge to. Men det er vel guten som bestemmer kven han vil skal lese for han der og då. Før leggetid er det oftast pappa som les.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå