Gjest Mann Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg kan ikke få nok av damer. DERE ER NYDELIGE. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg kan ikke få nok av damer. DERE ER NYDELIGE. :rødme: Interessant. Jeg er ikke spesielt glad i dem selv om jeg er hetero. Hva er det å like ved dem egentlig, mener du? Bortsett fra utseendet deres og sexen da?
Gjest Mann Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 hehe, jeg liker alt ved dem. De lukter SMOOOOOOOOTH. De ser deilige ut (selv om de ikke er noen innertiere). De er fantastiske å kjøre kuken i :gjeiper: Og de har en fantastisk søt irrasjonell oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 hehe, jeg liker alt ved dem. De lukter SMOOOOOOOOTH. De ser deilige ut (selv om de ikke er noen innertiere). De er fantastiske å kjøre kuken i :gjeiper: Og de har en fantastisk søt irrasjonell oppførsel. Vel, bra for deg. Og bra for dem. Jeg for min del kan styre begeistringen min for dem. Er ikke helt kvinnehater da, la det være sagt. En verden uten kvinner ville nok vært kjedelig, men bortsett fra kroppene deres er det ingenting spesielt ved dem som jeg liker.
Gjest Mann Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Vel, bra for deg. Og bra for dem. Jeg for min del kan styre begeistringen min for dem. Er ikke helt kvinnehater da, la det være sagt. En verden uten kvinner ville nok vært kjedelig, men bortsett fra kroppene deres er det ingenting spesielt ved dem som jeg liker. hehe, du er nok ikke alene om å være frustrert over damer. MEN, jeg skal love deg en ting, hvis du har kontroll på deg selv så er damer fantastiske å ha med å gjøre. (Det er en grunn til at dyrerike er rangert slik det er.)
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 hehe, du er nok ikke alene om å være frustrert over damer. MEN, jeg skal love deg en ting, hvis du har kontroll på deg selv så er damer fantastiske å ha med å gjøre. (Det er en grunn til at dyrerike er rangert slik det er.) Du kan få sagt det. Men tror du ikke at det er kuken som snakker nå og ikke hodet? Spør deg selv: hva er det å like ved overdreven dolling, høye fistelstemmer som snakker i tide og utide, kronisk dårlig selvtillit og ditto usikkerhet, et sykelig behov for oppmerksomhet og bekreftelse, klenging, utpreget hang til dobbeltmoral (f.eks. disser menn for å ha dårlig selvtillit og er nervebunt selv), tar selv aldri initiativ men forventer at mannen gjør dette, alltid, få få få-mentalitet dvs. bare opptatt av hva en mann kan gi henne, aldri opptatt av hva hun selv kan tilby, for ikke å snakke om flokkmentaliteten som de aldri vokser av seg (om de liker en mann spiller mindre rolle, det viktigste er hva venninnene synes om ham), null peiling på diskresjon, dvs. diskuterer gladelig private detaljer om mannen/typen med venninner og ser ut som et stort spørsmålstegn dersom du konfronterer henne med dette, opptatt av likestilling så lenge det gavner henne, og switcher raskt til tradisjonelle kjønnsroller så lenge hun profitterer på dette. Liker du virkelig alt dette?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Du kan få sagt det. Men tror du ikke at det er kuken som snakker nå og ikke hodet? Spør deg selv: hva er det å like ved overdreven dolling, høye fistelstemmer som snakker i tide og utide, kronisk dårlig selvtillit og ditto usikkerhet, et sykelig behov for oppmerksomhet og bekreftelse, klenging, utpreget hang til dobbeltmoral (f.eks. disser menn for å ha dårlig selvtillit og er nervebunt selv), tar selv aldri initiativ men forventer at mannen gjør dette, alltid, få få få-mentalitet dvs. bare opptatt av hva en mann kan gi henne, aldri opptatt av hva hun selv kan tilby, for ikke å snakke om flokkmentaliteten som de aldri vokser av seg (om de liker en mann spiller mindre rolle, det viktigste er hva venninnene synes om ham), null peiling på diskresjon, dvs. diskuterer gladelig private detaljer om mannen/typen med venninner og ser ut som et stort spørsmålstegn dersom du konfronterer henne med dette, opptatt av likestilling så lenge det gavner henne, og switcher raskt til tradisjonelle kjønnsroller så lenge hun profitterer på dette. Liker du virkelig alt dette?
Gjest petre Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Du kan få sagt det. Men tror du ikke at det er kuken som snakker nå og ikke hodet? Spør deg selv: hva er det å like ved overdreven dolling, høye fistelstemmer som snakker i tide og utide, kronisk dårlig selvtillit og ditto usikkerhet, et sykelig behov for oppmerksomhet og bekreftelse, klenging, utpreget hang til dobbeltmoral (f.eks. disser menn for å ha dårlig selvtillit og er nervebunt selv), tar selv aldri initiativ men forventer at mannen gjør dette, alltid, få få få-mentalitet dvs. bare opptatt av hva en mann kan gi henne, aldri opptatt av hva hun selv kan tilby, for ikke å snakke om flokkmentaliteten som de aldri vokser av seg (om de liker en mann spiller mindre rolle, det viktigste er hva venninnene synes om ham), null peiling på diskresjon, dvs. diskuterer gladelig private detaljer om mannen/typen med venninner og ser ut som et stort spørsmålstegn dersom du konfronterer henne med dette, opptatt av likestilling så lenge det gavner henne, og switcher raskt til tradisjonelle kjønnsroller så lenge hun profitterer på dette. Liker du virkelig alt dette? Jeg er dame, men absolutt ingenting av dette passer på meg.
annemette Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Du kan få sagt det. Men tror du ikke at det er kuken som snakker nå og ikke hodet? Spør deg selv: hva er det å like ved overdreven dolling, høye fistelstemmer som snakker i tide og utide, kronisk dårlig selvtillit og ditto usikkerhet, et sykelig behov for oppmerksomhet og bekreftelse, klenging, utpreget hang til dobbeltmoral (f.eks. disser menn for å ha dårlig selvtillit og er nervebunt selv), tar selv aldri initiativ men forventer at mannen gjør dette, alltid, få få få-mentalitet dvs. bare opptatt av hva en mann kan gi henne, aldri opptatt av hva hun selv kan tilby, for ikke å snakke om flokkmentaliteten som de aldri vokser av seg (om de liker en mann spiller mindre rolle, det viktigste er hva venninnene synes om ham), null peiling på diskresjon, dvs. diskuterer gladelig private detaljer om mannen/typen med venninner og ser ut som et stort spørsmålstegn dersom du konfronterer henne med dette, opptatt av likestilling så lenge det gavner henne, og switcher raskt til tradisjonelle kjønnsroller så lenge hun profitterer på dette. Liker du virkelig alt dette? Pessimist! Kanskje du bare er ute etter oppmerksomhet? Jeg likte innlegget til TS jeg!
Gjest Airi Chikako Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Du kan få sagt det. Men tror du ikke at det er kuken som snakker nå og ikke hodet? Spør deg selv: hva er det å like ved overdreven dolling, høye fistelstemmer som snakker i tide og utide, kronisk dårlig selvtillit og ditto usikkerhet, et sykelig behov for oppmerksomhet og bekreftelse, klenging, utpreget hang til dobbeltmoral (f.eks. disser menn for å ha dårlig selvtillit og er nervebunt selv), tar selv aldri initiativ men forventer at mannen gjør dette, alltid, få få få-mentalitet dvs. bare opptatt av hva en mann kan gi henne, aldri opptatt av hva hun selv kan tilby, for ikke å snakke om flokkmentaliteten som de aldri vokser av seg (om de liker en mann spiller mindre rolle, det viktigste er hva venninnene synes om ham), null peiling på diskresjon, dvs. diskuterer gladelig private detaljer om mannen/typen med venninner og ser ut som et stort spørsmålstegn dersom du konfronterer henne med dette, opptatt av likestilling så lenge det gavner henne, og switcher raskt til tradisjonelle kjønnsroller så lenge hun profitterer på dette. Liker du virkelig alt dette? Jeg kjenner gutter som har disse karaktertrekkene. Ikke alle på en gang, men alle er representert. Til og med høye fistelstemmer.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Pessimist! Kanskje du bare er ute etter oppmerksomhet? Jeg likte innlegget til TS jeg! Klart du liker et innlegg som stryker deg medhårs. TS er sikkert en trivelig og velmenende kar, men noe sier meg at entusiasmen hans overfor kvinner rett og slett skyldes at han er kåt. Det var jo ikke mye han hadde å si positivt eller negativt om væremåten deres, men desto mer kroppene deres. Menn har en lei tendens til å projisere gode egenskaper på kvinner bare fordi de er så sexfikserte. Jeg behandler derimot de fleste kvinner jeg møter mer som kamerater, dvs. så godt som kjønnsnøytralt, og da trer også flere av de mindre hyggelige sidene deres klarere frem i lyset. Verden hadde vært et bedre sted for menn om flere hadde vært like kjønnsløse som meg, seksualdrift er virkelig av det vonde bl.a. fordi det sløver hodet. Jeg mener du skal respektere en kvinne, ikke begjære henne. Å gjøre det siste er ufornuftig rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Jeg kjenner gutter som har disse karaktertrekkene. Ikke alle på en gang, men alle er representert. Til og med høye fistelstemmer. Tja, selv om du kjenner gutter som er slik så forhindrer det vel ikke at dette i større grad er kvinnelige og ikke mannlige egenskaper. Jeg sier selvfølgelig ikke at alle kvinner er slik, eller at alle menn ikke er slik, men at det er en tendens at kvinner er slik. Og den gjør meg nokså kjølig overfor kvinner må jeg innrømme.
tralletonetroll Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Klart du liker et innlegg som stryker deg medhårs. TS er sikkert en trivelig og velmenende kar, men noe sier meg at entusiasmen hans overfor kvinner rett og slett skyldes at han er kåt. Det var jo ikke mye han hadde å si positivt eller negativt om væremåten deres, men desto mer kroppene deres. Menn har en lei tendens til å projisere gode egenskaper på kvinner bare fordi de er så sexfikserte. Jeg behandler derimot de fleste kvinner jeg møter mer som kamerater, dvs. så godt som kjønnsnøytralt, og da trer også flere av de mindre hyggelige sidene deres klarere frem i lyset. Verden hadde vært et bedre sted for menn om flere hadde vært like kjønnsløse som meg, seksualdrift er virkelig av det vonde bl.a. fordi det sløver hodet. Jeg mener du skal respektere en kvinne, ikke begjære henne. Å gjøre det siste er ufornuftig rett og slett. Man finner gjerne de egenskapene man ser etter........ Ofte kjenner man seg selv igjen i andre............ Jeg likte innlegget til TS! Heldigvis representerer du nok flertallet av den mannlige befolkningen.
Gjest hogwash Skrevet 7. april 2010 #14 Skrevet 7. april 2010 Jeg likte innlegget til TS! Heldigvis representerer du nok flertallet av den mannlige befolkningen. Nåh, det tviler jeg sterkt på...
Gjest girl25 Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 Klart du liker et innlegg som stryker deg medhårs. TS er sikkert en trivelig og velmenende kar, men noe sier meg at entusiasmen hans overfor kvinner rett og slett skyldes at han er kåt. Det var jo ikke mye han hadde å si positivt eller negativt om væremåten deres, men desto mer kroppene deres. Menn har en lei tendens til å projisere gode egenskaper på kvinner bare fordi de er så sexfikserte. Jeg behandler derimot de fleste kvinner jeg møter mer som kamerater, dvs. så godt som kjønnsnøytralt, og da trer også flere av de mindre hyggelige sidene deres klarere frem i lyset. Verden hadde vært et bedre sted for menn om flere hadde vært like kjønnsløse som meg, seksualdrift er virkelig av det vonde bl.a. fordi det sløver hodet. Jeg mener du skal respektere en kvinne, ikke begjære henne. Å gjøre det siste er ufornuftig rett og slett. Marry me.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2010 #16 Skrevet 8. april 2010 Marry me. Artig tilbud, men jeg er nok ikke marriage-material. Vel misliker jeg kvinner, men jeg vil da ikke noen kvinne så vondt at jeg gifter meg med henne.
Bomullstrusa Skrevet 8. april 2010 #17 Skrevet 8. april 2010 Jeg likte innleggene dine, ts Liker menn også, bortsett fra når de ikke evner å forstå når de gjør noe galt.
Gjest Svei Skrevet 8. april 2010 #18 Skrevet 8. april 2010 Jeg likte innleggene dine, ts Liker menn også, bortsett fra når de ikke evner å forstå når de gjør noe galt. Øh, nå sa jo TS noe så usjarmerende som at dere er "fantastiske å kjøre kuken i". Synes du at det er så hyggelig sagt, kanskje? Harry-dame du da?
juni Skrevet 9. april 2010 #19 Skrevet 9. april 2010 Du kan få sagt det. Men tror du ikke at det er kuken som snakker nå og ikke hodet? Spør deg selv: hva er det å like ved overdreven dolling, høye fistelstemmer som snakker i tide og utide, kronisk dårlig selvtillit og ditto usikkerhet, et sykelig behov for oppmerksomhet og bekreftelse, klenging, utpreget hang til dobbeltmoral (f.eks. disser menn for å ha dårlig selvtillit og er nervebunt selv), tar selv aldri initiativ men forventer at mannen gjør dette, alltid, få få få-mentalitet dvs. bare opptatt av hva en mann kan gi henne, aldri opptatt av hva hun selv kan tilby, for ikke å snakke om flokkmentaliteten som de aldri vokser av seg (om de liker en mann spiller mindre rolle, det viktigste er hva venninnene synes om ham), null peiling på diskresjon, dvs. diskuterer gladelig private detaljer om mannen/typen med venninner og ser ut som et stort spørsmålstegn dersom du konfronterer henne med dette, opptatt av likestilling så lenge det gavner henne, og switcher raskt til tradisjonelle kjønnsroller så lenge hun profitterer på dette. Liker du virkelig alt dette? Stakkars! Du har ikke vært så heldig med damene dine, skjønner jeg! Kan det være at du får frem det værste i dem? Ellers har du bare funnet feil jenter!
Cannavaro Skrevet 9. april 2010 #20 Skrevet 9. april 2010 *ts brisker seg på KG forum etter elskovens sødme* selvfølgelig kommer slike utspill fra "lillehjernen" -men like selvfølgelig synes vi menn at kvinner kan være uimotståelige.... Godt er jo det, for da finnes fortsatt evner til forplantelse. Dog synes jeg at gjest gjest har noen gode poenger (og mye rett i forskjellige kvinneprofiler), og menn må også ha evnen til å se nyanser og forskjeller på kvinner. Det er en god egenskap det. Svært ofte dømmer man utfra erfaring og egne opplevelser, men på bakgrunn av det skal man ikke generalisere for mye heller. Menn må for all del dyrke og tilbe kvinnen på hver sin individuelle måte, og det gjør jo ts her i høyeste grad ved å utbasunere på sitt vis. For min egen del så deler jeg overskriften hans som en sannhet med modifikasjoner og evner til å se nyansene, og det tror jeg kan berike meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå