Gjest vanessa Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hei! Meg og en gutt har hatt noe på gang i nesten 4 mnd. Han sender meg masse fine meldinger osv nærmest hver dag, og han sier alltid etter hver gang vi har gått sammen eller sovet over hos hverandre at han syntes det var skikkelig koselig, at han hadde det kjempegøy og slike ting. Vi har også hatt sex noen ganger og kysser og holder hender i offentligheten slik som kjærestepar gjør. Jeg er ganske sikker på at han begynner å få ganske sterke følelser for meg, men problemet er at jeg vet ikke helt hva jeg føler for han. Jeg liker han utrolig godt og er veldig glad i han, men føler ikke jeg er forelsket eller at jeg klarer å utvikle slike følelser for han, enda hvertfall. Jeg er kjempe tiltrukket av han fysisk da, og har alltid lyst på han og blir veldig glad hver gang jeg snakker med han og får meldinger av han osv! Men føler ikke jeg kan stole helt på han, han har vært litt player før har jeg hørt, men det virker jo som om jeg betyr mye for han da, eller hva tror dere? Vi har enda ikke snakket om "oss to" som et par eller noe, men er litt redd for at han skal ta det opp snart.. Hva burde jeg gjøre? Har ikke lyst til å miste han eller såre han, men er heller ikke så keen på å bli sammen med han heller, tror jeg. Kan jo være jeg forandrer mening etterhvert? Men han er i samme vennekrets som eksen min, og de to kommer ikke overens lengre pga eksen min mener at han jeg har noe på gang med ikke er god nok for meg i det hele tatt, så føler det blir rart å satse for mye på han når eksen min(som jeg fremdeles er god venn med) sier sånne ting om han til meg. Hmm, noen som har noen gode råd, tips eller erfaringer å dele? Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre..
Gjest spurvemann Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Det hjelper nok litt om du sier hvor gammel du er.
Pinkee Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Kanskje du bare skal glemme det x'n din sier?? Xer mener ofte at det er bare dem som er god nok for enhver, alle andre er et dårlig valg. Å når du har klart å slette dette ut av hodet, så kan du begynne å kjenne på dine egne følelser. Jeg har på følelsen av at du er ganske ung, stemmer det??
Gjest vanessa Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Jeg er 19, så er ganske ung ja, hehe. Det er sant det, tror nok bare eksen min er veldig sjalu i og med at han senest for 3 dager siden fortalte meg at han har følelser for meg enda. Jeg har ingen følelser for han, men jeg merker jo at jeg tenker litt på det når han sier at han andre ikke er god nok for meg osv. men jeg vet ikke om jeg burde tro så mye på det egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå