Gå til innhold

Modellpene menn som har "hele pakken"

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg stakk innom en kafe i dag. Bak disken står det en modell-pen mann. Jeg synes personlig ikke modellpene menn er noe "pene" i den forstand at jeg blir tiltrukket av dem. Men jeg kunne fra et objektivt ståsted forstå at denne mannen i de fleste kvinneøyne er svært pen. Høy, fint fyldig hår, passe muskuløs, tar vare på seg selv, pent kledd osv. Og nei, det var ikke noe "pretty boy"-opplegg.

Greia er vel at dette skremte meg. Jeg stakk derfra siden jeg har fordommer mot den typen menn. At de er "sleske", og at de bare ser rart på meg som om jeg er DEN rare og DEN uattraktive dama. Turde ikke å snakke med'n. Hadde lyst til å spørre om sjokoladekaken, men jeg så for meg at han bare hadde himlet med øynene som om jeg stiller masse idiotiske spørsmål. Hehe. Jeg vet dette er teit, men når jeg "treffer" på sånne pene folk som ikke har noen "varm" utstråling så føler jeg meg utilpass.

Noen som har vært borti det samme?

(ps, kommentarer om at jeg må jobbe med selvtilliten min er ikke nødvendig, vet dette veldig godt fra før av. :P Må og nevne at jeg ikke tenner på den typen menn i det hele tatt, jeg går for bamsemumsemenn, sånn at det er klart. :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stakk innom en kafe i dag. Bak disken står det en modell-pen mann. Jeg synes personlig ikke modellpene menn er noe "pene" i den forstand at jeg blir tiltrukket av dem. Men jeg kunne fra et objektivt ståsted forstå at denne mannen i de fleste kvinneøyne er svært pen. Høy, fint fyldig hår, passe muskuløs, tar vare på seg selv, pent kledd osv. Og nei, det var ikke noe "pretty boy"-opplegg.

Greia er vel at dette skremte meg. Jeg stakk derfra siden jeg har fordommer mot den typen menn. At de er "sleske", og at de bare ser rart på meg som om jeg er DEN rare og DEN uattraktive dama. Turde ikke å snakke med'n. Hadde lyst til å spørre om sjokoladekaken, men jeg så for meg at han bare hadde himlet med øynene som om jeg stiller masse idiotiske spørsmål. Hehe. Jeg vet dette er teit, men når jeg "treffer" på sånne pene folk som ikke har noen "varm" utstråling så føler jeg meg utilpass.

Noen som har vært borti det samme?

(ps, kommentarer om at jeg må jobbe med selvtilliten min er ikke nødvendig, vet dette veldig godt fra før av. :P Må og nevne at jeg ikke tenner på den typen menn i det hele tatt, jeg går for bamsemumsemenn, sånn at det er klart. :P )

Må ha vært en homofil ;)

Skrevet

Hmm.. morsomt.

For 10 år siden møtte jeg en fyr. Han var høy og mørk og damene regelrett kasta seg etter han :skravle: Jeg tenkte umiddelbart; "han er ikke min type" , akkurat som du - litt for pen liksom, jeg likte de litt mer røffe på en måte. Vel, vi fant tonen og ble venner. Langvarige venner. 6 år senere ble vi kjærester :rødme: :fnise:

Jaja.. vi bor fortsatt sammen da.. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en sånn mann nå. Han er ikke for pen, men han er av typen man legger merke til og kanskje visker til venninne si at man synes er kjekk. Akuratt passe pen egentlig.

Skrevet

Det er ikke "penhet" som er avgjørende for om jeg finner en mann seksuelt tiltrekkende eller ei. Det har med blikk og holdning å gjøre, pluss at man merker at mannen har integritet og litt autoritet. Det kan selvsagt dra inntrykket enda mer opp om han i tillegg ser bra ut, likeledes kan det ødelegge alt om han ser ut som en bamsemums..

Skrevet

Min første samboer var av typen usedvanlig vakker, han var også mannlig modell, så det var ikke bare jeg som subjektivt oppfattet han som vakker.

Men denne mannen fantes hverken slesk, arrogant, overlegen, høy på seg selv eller noe som helst som indikerer den stereotypen vi kan ilegge "pene folk".

Heller motsatt, han var en av de mest snilleste, godhjertede og ydmyke mennesket jeg har møtt.

Jeg har vært involvert med en del veldig vakre menn i mitt liv, og de fleste har vært usedvanlig sympatiske.

Det samme gjelder også mange usedvanlig vakre kvinner jeg har blitt kjent med iløpet av tiden. Like sympatiske og vennlige som overnevnte.

Så.. jeg vet ikke helt..kanskje jeg har vært heldig? Men tror det er veldig relativt hvorvidt pene menn er sleske, arrogante, overlegne eller ei.

Uansett så tar jeg ikke overlegne mennesker noe særlig seriøst. De mangler litt virkelighetssans isåfall.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Så.. jeg vet ikke helt..kanskje jeg har vært heldig? Men tror det er veldig relativt hvorvidt pene menn er sleske, arrogante, overlegne eller ei.

Uansett så tar jeg ikke overlegne mennesker noe særlig seriøst. De mangler litt virkelighetssans isåfall.

Jeg tror heller ikke at pene mennesker automatisk er overlegne og sleske, det finnes alle sorter der. Og før man betegner noen som overlegen så bør man i hvert fall gi dem en sjanse, kanskje man blir gledelig overrasket over at de ikke var som TS hadde tenkt.

Ellers er overlegne mennesker ikke noe særlig, uansett utseende.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Det er blitt mer akseptert å se fresh ut blant mannfolka oxo.

Dette gjelder ikke pretty-boy maskeraden. Heller ikke homsene.

Dette gjelder de menna som er skikkelig MENN! Som vokser håret på ryggen og barberer under armene. De er høflig, jordnære og hjelpsome.

Jeg har sett de flere steder. I kaffebaren, i møbelbutikken, på bensinstasjonen...ja det er så snålt...

De er lissom en hel pakke, og utstråler ekte skjønnhet.

De er ikke født på vranga!

De er ikke falske, og man vil kanskje slå av en prat...

om man ikke mister snakketøyet, som TS HAHAHaaa

De er ikke lenger redde for å uttrykke seg med stil, enten det er hår, klær eller væremåte. Det er ikke homo å passe på seg selv vettu.Nå kommer jeg bare med forskag...

Ta vekk håra i øra og nesen,

stuss bryst-håret så det ikke bretter seg oppover halsen,

rene korte neiler på hender & føtter,

kul frisyre,

eller barber vekk alt om du er ganske tynn i håret, det kan få deg til å se mye yngre ut!!!

Napp vekk hårene i øyenbryna som står flere cm utenfor og roter til rammen rundt fjeset ditt...

Bruk øyekrem for hevelse og mørke ringer.

En dame som vet en mann tar godt vare på seg selv vil lettere kunne investere i tid med han enn med en som lar alt forfalle... Det er bare min mening da.

Menn bør ikke ty til sminke synes jeg. Derfor er ansiktet mer eksponert slik det faktisk ser ut, så gå gjerne til hudpleier og rens det nå og da... Dette er bare det yttre, men jeg synes det bør nevnes om noen i smyg vil vite...

Endret av Wonders
Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Hele pakka" =

svært pen. Høy, fint fyldig hår, passe muskuløs, tar vare på seg selv, pent kledd osv.

?

Homo eller mannemann? :lur:

Gjest "gjest"
Skrevet

Fyren er på jobb og du våger ikke å be om sjokoladekake???

Som om han vil bry seg om hva kunden/gjesten kjøper.

Skrevet

Er det ikke slik at testosteron-bomber tenner på østrogen-bomber og vice versa. Kjemi er noe rare ting, elektriske spenningsfelt like så i denne settingen.

Har hørt og sett X antall tilfeller.

Vakre kvinner som tenner "feil menn" er jo et begrep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...