Gå til innhold

Trening/slanking/kalorier

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg prøver å gå ned i vekt og lurer derfor på hvor mange kalorier ca man bør forbrenne på en treningsøkt for å gå ned..?Og hva kan jeg trene for at overkroppen skal se mer feminin ut.Har litt brede skuldre og syns armene er litt store...?

Jeg prøver å trene 5-6 ganger i uka..Gå turer, jogger og spinner + litt syrke- Men lurer på om øktene er for korte. Syns ikke vekta/fasongen blir noe slankere...

Når det gjelder kostholdet mitt, teller jeg ikke kalorier..Jeg spiser havregrøt lagd på skummet melk til frokost/ eller to skiver brød med magert pålegg.

Til lunsj spiser jeg omlett med magerost og skinke eller tunfisk salat. Middag blir det litt ris, magert kjøtt og masse grønnsaker.

Kveldsmat spiser jeg et par skiver med magert pålegg igjen. Pluss at jeg spiser et par frukter i løpet av dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matmessig spiser du jo greit, muligens litt lite?

Skal man gå ned må man forbrenne mer enn man spiser. All trening på mer enn 20 min hjelper, men styrke gir mer feinerte muskler enn vektreduksjon. Du går nok ned på sikt, og trening er uansett sunt. Stå på.

Skrevet

Hvis du ikke vil ha store muskler bør du trene styrke med mange repetisjoner og lav belastning. Har hørt at yoga skal være bra hvis du helst vil være slank og lite muskuløs. Du blir ihvertfall smidig av det!

Ellers er det ikke så mye å gjøre med brede skuldre. Noe er genetisk og vanskelig å forandre. Men hvorfor forandre så mye? Gjør det beste ut av det du har, tenk så kjedelig hvis alle var like!

Selv har jeg veldig smale skuldre, den ene er litt skjeiv også, skal vi bytte :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare tipse deg om å gå inn på www.klikk.no

Der får du tips om inntak av kalorier hver dag, trening, hva slags trening til hvilken kroppsfasong du har osv osv.

Satt nettopp og leste der selv, og fikk noen tips gitt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...