Gå til innhold

Tilpassning :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Jeg har akkurat fått beskjed på svareren om at kjolen som jeg har bestilt, er kommet til brudesalongen icon_smile.gifHar ikke ringt for å avtale tid ennå for tilpassning,så jeg regner med at de forteller meg hva jeg skal ha klart/med meg for at alt skal bli riktig. Jeg har ikke kjøpt sko eller undertøy ennå. Hva hadde dere med dere til tilpassning av kjolen?

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tilpasset kjolen ennå, men jeg har fått beskjed om at undertøyet og skoene iallfall må være klare. Dette fordi de skal tilpasse vidden rundt livet og lengden, så dette må du ha med.

I tillegg skal jeg nok ha med meg det andre utstyret til kjolen også jeg, sånn at jeg får et lite helhetsinntrykk!12

Skrevet

Kjolen min er inne til tilpassing nå. Da jeg skulle levere den inn hadde jeg med undertøyet som skal på overkroppen, skoene jeg skal bruke og sløret mitt. Det er veldig viktig med sko og undertøy sånn at du vet hvor lang kjolen skal være og sånn at du er sikker på at undertøyet passer under kjolen.

Jeg oppdaget f.eks. nå at undertøyet mitt egentlig kom litt for høyt opp og at stroppene syntes. Heldigvis ordnet begge disse tingene seg ved at jeg fjernet stroppene.12

Skrevet

Takk for hjelpen icon_smile.gif

Ringte brudesalongen nå og de ville bare at jeg skulle hente kjolen for så å komme tilbake nærmere bryllupsdatoen. Da har jeg jo litt tid til å finne undertøy og sko, heldigvis icon_razz.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...