Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvilken politikk Josef Stalin brukte, spesielt under den kalde krigen? Eller hvordan han var "kjent" for å styre.

Hadde hjulpet stort om noen kunne hjelpe meg. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest spurvemann
Skrevet

siterer meg selv fra en annen tråd:

Les pensum, bruk wikipedia og SNL.no, søk i Atekst, Norart eller Bibsys. Besøk biblioteket ditt, eller ring en bibliotekar. :lete:

Men above all: Lær deg studieteknikk og en fornuftig teknikk for innsamling og bearbeiding av kunnskap og informasjon. KG er ikke et naturlig sted. :sukk:

Skrevet

Jeg må si jeg er uenig med deg. Til tross for at de fleste innlegg her inne består av samlivsproblemer, graviditet og ekteskap, går det faktisk an å få inn litt fagrelaterte ting også. Hvis alle kan få så mange tips de vil om "tulleting", kan vel jeg få vende med til KG i håp om å få litt kunnskapshjelp, kan jeg ikke det?

• 3 uker senere...
Gjest Tigress
Skrevet

Eg hadde ein elev som hadde brukt eit nettforum for å få hjelp, og nokon der syntes tydeleg at han hadde gjort litt lite research, så han skreiv ned masse tull. Som eleven min leverte til meg. Altså, det var ganske artig å lese, men han strøyk jo så det sang etter.

Les historieboka di, og fyll gjerne på med Portal frå Samlaget.

Skrevet (endret)

Stalin utøvde stalinisme;-) Fikk dog kun med seg starten av den kalde krigen da, ettersom han døde i 1953...

Ellers viser jeg til tidligere henvisninger om nettsøk og skolebøker...

(Woops- må lære meg å se på dato i startinnlegg...)

Endret av Reveal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...