Gjest smoothie22 Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 heisann! snart kan jeg ENDELIG endre abbonnement på min iphone:P gledet meg til det nesten siden jeg kjøpte den! hehe nå har jeg italk large, eller hva det heter.. jeg er så fryktelig dårlig på hvilket abbonnement som lønner seg for meg. jeg bruker ikke telefonen så mye nå lenger, og kan det være lurt og rett og slett gå over til kontant telefon? bare for og kunne ha en slags oversikt? så tåpelig og få regniger på 1300 kr, når jeg såvidt bruker den nå (brukte den mye før, da jeg og kjæresten hadde avstandsforhold) hilsen meg =)
Zzyzx Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 (endret) Hvorfor akkurat Netcom? Finnes mange andre operatører som er billigere. Sjekk http://www.telepriser.no for å finne det billigste abonnementet for akkurat ditt bruksmønster. Endret 7. april 2010 av Zzyzx
Gjest smoothie22 Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 må jeg ikke bytte til netcom da? når jeg har deres abbonnement nå? jeg kan ingenting om dette:P
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Hvis det er slutt på bindingstid kan du vel ha hva som helst etter hva jeg har forstått? Jeg vil anbefaler Talkmore forhåndsbetalt. Der fyller du på ringekontoen på internett når du går tom, og slipper å få regninger i posten. Lave priser også
Zzyzx Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 (endret) må jeg ikke bytte til netcom da? når jeg har deres abbonnement nå? jeg kan ingenting om dette:P Nei, du kan bytte til akkurat hva du vil. Det er veldig enkelt og du kan beholde telefonnummeret ditt. Det eneste du trenger å gjøre når bindingstiden har gått ut er å bestille det du vil ha. Det gjøres enklest på nettsiden til leverandøren. Du velger da at du vil beholde nummeret ditt, og så ordner de resten. Du får nytt sim-kort i posten sammen med informasjon om når du må bytte fra det gamle til det nye. Min anbefaling er Onecall, men sjekk på telepriser.no før du bestemmer deg. Endret 7. april 2010 av Zzyzx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå