Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte como quad conceacel fra coastal scents for ikke så lenge siden. Jeg hadde hørt mye postitivt om den og så var den så billig at jeg tenkte å bruke den for å skjule kviser og urenheter. Men jeg ble kjempe skuffa når jeg prøvde den, jeg kjøpte den i fargen light og når jeg påfører er concealeren helt hvit og den dekker ikke i det hele tatt :tristbla:

Dessuten var fargene helt rare, blant annet en grønn consealer.

Noen som har andre erfaringer med denne? Negative eller postitive?

Noen som kan anbefale en annen concealer som dekker kviser bra?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønn consealer brukes jo til å dempe rødhet.

Skrevet

Har ikke prøvd den, men grønt er jo for å dekke over røde partier.

Jeg anbefaler NYX eller Guinot sine concealere. Innmari gode, med god dekkevne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om du har grønn i paletten har du fargekorrektur paletten, og ikke concealer per say.

"Mint Green - used to cover rosacea or red skin conditions. Mint neutralizes redness. Great for broken capillaries around the sides of the nose and cheeks.

Yellow - used to cover and hide black, blue or purple imperfections of the skin such as blemishes

Lavender - use to even out skin tones such as too much yellow, correcting olive skin/ offers an overall balanced finish and healthy glow

Sky Blue - counteracts orange tones caused from uneven or too much tanning/self tanners/sun. Neutralizes dark circles"

Skrevet

Hun skrev light, og det stemmer at en av dem er ganske grønnlig.

Har den selv i samme farge og den suger balle. Konsistensen er crap og de dekker dårlig. Fungerer ikke til noe....

Skrevet

Hun skrev light, og det stemmer at en av dem er ganske grønnlig.

Har den selv i samme farge og den suger balle. Konsistensen er crap og de dekker dårlig. Fungerer ikke til noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...