Antique Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er så utrolig frustrert for tiden, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg over eksen. Jeg har så utrolig sterke følelser for han fortsatt, men han har mista dem.. og sier at det ikke kommer til å funke lenger, så ble det slutt. På en måte skjønner jeg hvorfor, for vi har hatt det slitsomt i det siste. Fra å bo sammen, til å ha et avstandsforhold. Men jeg har så uendelig lyst til å prøve litt til, selv om vi har gitt det mange sjangser. Og vet at jeg har værst urimelig den siste tiden, vært veldig sjalu. Men var jo bare fordi jeg var så redd for å miste han.. klarer ikke å tenke på noen andre enn han nå, er så sykt langt nede . Har på en måte ingen å snakke med dette om heller, alle rundt om i venneflokken min har enten samboere eller kjæreste, eller så er de nyforelska. Ikke så kult å sitte der da, når dem bare snakker om hvor glade de er, og forelska de er. Orker ikke å sitte der å grine de ;S Er også typen som ikke snakker om følelsene mine så lett, siden det var kun typen min jeg delte alle de innerste tankene mine med. Savner han såå mye! Blir snart 20 år, så vet jo at jeg fortsatt er ung osv. Er bare ikke så lett å tenke sånn akkurat nå. Derfor lurte jeg på om det er noen i samme situasjon, som også kanskje kunne hatt et behov for å snakke litt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Dette hjalp meg å komme over et seks år langt samboerskap der jeg plutselig ble bytta ut til fordel for en ny dame: Snu tankene, tving deg selv til å se fremover istedet for å savne det som har vært, dere kunne hatt det fint, ja, men sånn er det ikke lengre, innse det, brutalt men sant. Den tilstanden du er i nå er midlertidig, og det er mye opp til deg selv hvor lenge det skal bli sånn. Å tenke positivt er viktig. Aktiviser deg selv, vær sammen med venner, tren, kanskje du har en hobby av noe slag? Snakk om det. Selv om vennen dine er i forhold nå, har de sikkert opplevd kjærlighetssor de også, og kan ha gode råd å komme med. Og kanskje det vanskeligste, men samtidig det mest effektive: kutt all kontakt med eksen. Vet det kan være ufattelig vanskelig å la vær å ta kontakt, men jo mindre du har med ham å gjøre, jo lettere er det å komme seg videre!
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Er så utrolig frustrert for tiden, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg over eksen. Jeg har så utrolig sterke følelser for han fortsatt, men han har mista dem.. og sier at det ikke kommer til å funke lenger, så ble det slutt. På en måte skjønner jeg hvorfor, for vi har hatt det slitsomt i det siste. Fra å bo sammen, til å ha et avstandsforhold. Men jeg har så uendelig lyst til å prøve litt til, selv om vi har gitt det mange sjangser. Og vet at jeg har værst urimelig den siste tiden, vært veldig sjalu. Men var jo bare fordi jeg var så redd for å miste han.. klarer ikke å tenke på noen andre enn han nå, er så sykt langt nede . Har på en måte ingen å snakke med dette om heller, alle rundt om i venneflokken min har enten samboere eller kjæreste, eller så er de nyforelska. Ikke så kult å sitte der da, når dem bare snakker om hvor glade de er, og forelska de er. Orker ikke å sitte der å grine de ;S Er også typen som ikke snakker om følelsene mine så lett, siden det var kun typen min jeg delte alle de innerste tankene mine med. Savner han såå mye! Blir snart 20 år, så vet jo at jeg fortsatt er ung osv. Er bare ikke så lett å tenke sånn akkurat nå. Derfor lurte jeg på om det er noen i samme situasjon, som også kanskje kunne hatt et behov for å snakke litt? jeg har vært i samme situasjon som dg, og det gikk bra til slutt. Om du vil snakke litt nærmere rundt det, kan du sende meg en mail.
Antique Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Takk for svar! vet vel på en måte at det er det jeg må gjøre nå, men er vanskelig. men når andre klarer det, så skal da jeg klare og! Det "dumme" er at han vil at vi skal kunne være venner fortsatt, og dum som jeg er vil jo jeg det og. Men vet vel at jeg må kutte ut all kontakten, for å kunne klare å tenke på noe annet.
Gakkepus Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Takk for svar! vet vel på en måte at det er det jeg må gjøre nå, men er vanskelig. men når andre klarer det, så skal da jeg klare og! Det "dumme" er at han vil at vi skal kunne være venner fortsatt, og dum som jeg er vil jo jeg det og. Men vet vel at jeg må kutte ut all kontakten, for å kunne klare å tenke på noe annet. Huff, det høres veldig vondt ut. Håper det møter bedre dager i vente. Om han ikke vil mer, er det ikke mer å gjøre, om du selv mener at du har prøvd alt?
Antique Skrevet 7. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2010 Ja, jeg har nok prøvd det meste nå =/ så løpet er nok kjørt
Gakkepus Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Ja, jeg har nok prøvd det meste nå =/ så løpet er nok kjørt Jeg forstår. Han er fast bestemt. Skulle gjerne fortalt om min opplevelse, men er litt skeptisk til det å legge den ut her.. hmm.. Uansett, enkelte ganger må man vite når man skal gi slipp, og det er når man føler at man har prøvd alt. Om han ikke elsker deg lenger, og ikke er villig til å gi det er forsøk, er løpet så og si kjørt, dessverre. Jeg liker ikke uttrykket "flere fisker i havet" da jeg vet at enkelte ganger vil man bare ha den éne fisken, men det kommer nok en gutt som vil gjøre deg glad. Kanskje ikke i morgen, og kanskje ikke dette året til og med, men en gang.
Antique Skrevet 7. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2010 Nei, skjønner det. Ja, kan da trøste med at vi har prøvd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå