~ Angel ~ Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hei folkens! Jeg og samboeren har vært sammen 1 år idag og jeg har lyst til å finne på noe kjekt! Har så lyst til å kjøpe noe til ham (har lyst å kjøpe ringer) men vi har lite penger. Noen som har noe forslag til aktivitet, mat, generelt noe å finne på?
Gjest Stavangermamma78 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg ga kjæresten min en scrapbook fra det første året vårt, og det var kjempekoselig å se på bilder fra vi møttes! Så om dere har vært flinke til å ta bilder, kan dere jo gjøre det mens dere drikker god vin?
~ Angel ~ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg ga kjæresten min en scrapbook fra det første året vårt, og det var kjempekoselig å se på bilder fra vi møttes! Så om dere har vært flinke til å ta bilder, kan dere jo gjøre det mens dere drikker god vin? Er helt med på tankegangen. Laget en album av bildene fra vår første år, men fikk ikke skrevet den ut (hjemmelaget i programvare). Men han fikk se den på pc og han ble kjempe glad for det Vinen ble det ikke noe av dajeg er avholds og han ikke liker vin, hehe. Men idéen var god :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå