Xtra_lilje Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Drar til USA på fredag og trenger sårt en hårklipp og farge, tenkte å gjøre dette før jeg drar. Men lurte på om det kan være like greit å gjøre der borte? Noen som har noen erfaringer med hårklipp? Og har lenge hatt lyst på extensions ( helst tape/clips) hva med å gjøre dette der?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Drar til USA på fredag og trenger sårt en hårklipp og farge, tenkte å gjøre dette før jeg drar. Men lurte på om det kan være like greit å gjøre der borte? Noen som har noen erfaringer med hårklipp? Og har lenge hatt lyst på extensions ( helst tape/clips) hva med å gjøre dette der? Iks! Ville ikke gjort dette i USA fordi der er man generelt ikke flink til å klippe fint! (meg og mange andres dyrekjøpte erfaring) Spesielt hvis du sikter på pris. Det kan du spare deg. Dra isåfall på en finere salong der du vet de er flinke. Ville nok heller tatt klinppen før jeg dro. Lykke til..
Xtra_lilje Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2010 Takk for svar!! da skal jeg nok styre unna det..
lintin Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Iks! Ville ikke gjort dette i USA fordi der er man generelt ikke flink til å klippe fint! (meg og mange andres dyrekjøpte erfaring) Spesielt hvis du sikter på pris. Det kan du spare deg. Dra isåfall på en finere salong der du vet de er flinke. Ville nok heller tatt klinppen før jeg dro. Lykke til.. Tror dette stemmer godt ja, mener å huske at frisøren min sa at hun var helt rystet over at de bare gikk ca 6 mnd på skole før de var utdannet stylist/frisør (med forebehold om at jeg kan huske feil)
Gjest Silvermist Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Uansett om du gjør det hjemme eller i USA vil jeg absolutt anbefale tape! Jeg har hatt både tape on og punkt extensions, og tape ser så utrolig mye mer naturlig ut, og sliter mindre på håret. Kjempepluss at det kan brukes om og om igjen også, hvis du tar litt vare på det. Har hatt det flere ganger selv, og vært utrolig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå